2012年8月4日星期六

金加利餐廳 @ 九龍灣 ( 4-aug-2011 )

厚切肉眼牛扒王餐 - 個名好勁咁   鐵板上最正啦   可惜黑椒汁完全無黑椒味囉   嗚嗚 


羅馬盛宴 ( 燒春雞 / 牛仔骨 / 德國腸 / 煎蛋 ) 配意粉 - 太巨喇   所以燒春雞同意粉要拎走


羅宋湯 / 牛油厚多士 - 羅宋湯好鹹   不嬲佢地嘅羅宋湯都好好飲架噃


( 4-aug-2012 sat )

今朝同 8 卦去一間新嘅茶餐廳食早餐   不過我覺得麻麻地囉 ~


菇場忙咗陣就等放工   如果放 12 點半就好啦 ~


放工即走   因為家姐同里奧大人已經喺星林居等緊我   食完再去買香水   之後家姐番屋企   我就陪里奧大人去睇中醫 ~

我同家姐 share 嘅中辣小鍋米線 ( 豬紅 / 豬潤 / 魚腐 )


里奧大人嘅小小辣小鍋米線 ( 豬腩肉 / 蘿蔔 ) 


3 點等到 4 點半   里奧大人問我平時係咪一樣等咁耐   我話係架   所以你有我陪好好啦 ~

睇完都無行街喇   大家都好攰   真係好怕等   等得耐之後真係咩 mood 都無哂 ~

好感恩好快有巴士   之後買完嘢就去 m 記食雪糕   因為好鬼焗熱呀 ~


番到屋企里奧大人就瞓陣   我就睇雜誌   差唔多 7 點半先去食嘢   食完行陣就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言