2012年8月18日星期六

板長壽司 @ 九龍灣 ( 18-aug-2012 )

珍珠廣島蠔壽司 / 海膽軍艦


三文魚子軍艦


一口帆立貝 / 金三文魚壽司


煙鴨胸壽司


車海老蝦壽司 / 玉子壽司

火灸鵝肝壽司


 加州卷

油甘魚 ( 黑松露醬 ) 壽司


蝦天婦羅壽司


炸軟殼蟹

醬燒三文魚骨腩


牛肉鮮茄湯烏冬

( 18-aug-2012 sat )

終於每月一 off 喇   我 10 點半醒咗   之後里奧大人都醒一醒   問我幾點   我話 10 點半   佢即刻話要起身   唔係趕唔切食早餐呢   佢好重視我每月嘅 off 架   難得嘛   哈哈 ~

慢慢食早餐   之後就番屋企沖涼   本來想去濕地公園   不過我驚落雨   同埋好焗   所以都唔去喇 ~


咁手機電又好似作壞咁   所以就出旺角整囉   點知又叫我去番 Smartone 整   我之前打咗成半個鐘頭電話問好哂資料家嘛   離哂大譜   問咗價錢要 $1900   我買新機好過   iphone 內置電真係好鬼煩呀 ~

都差唔多 2 點半   里奧大人有 d 餓   所以去雲桂香食酸辣米線   不過我仲未餓   一碗 share 食算喇 ~



食完再去買麵粉   之後去信和睇有無相機套   好感恩呀   一上到去里奧大人就見到   之前成日搵都唔見有   一係就唔啱心水   一係要 $700 又太貴   所以今次見到   里奧大人都話買兩個   留番一個做 spare 都好喎 ~

之後再比我搵到合心水嘅眼鏡盒   真係又開心又感恩呀   雖然今日諗住整電話先出旺角   但整唔到我都幾激氣架   但里奧大人就話無所謂啦  當出黎行下   估唔到仲有收穫   超幸運感恩呀 ~

番到屋企都 5 點   熨埋兩機衫   到 6 點就去板長拎位   因為約咗媽咪 家姐 工人一齊食壽司   媽咪話要請里奧大人食生日飯呀 ~

食到差唔多 8 點就走喇   我同里奧大人就行商場當做運動   唔錯呢 ~

沒有留言:

發佈留言