2012年8月6日星期一

家鄉炒飯 + 新鮮 Asam ( 6-aug-2012 )



馬來西亞新鮮 Asam - 甜甜地   又小小酸   消滯最好   


( 6-aug-2012 mon )

真係好眼瞓囉   所以瞓到 7 點 55 分先醒 ~ 

早餐食奶醬多   因為無咩胃口   同埋最緊要唔駛咬咁耐呀 ~


忙呀   所以好快到 lunch time   食番星期六晚食唔哂嘅燒春雞同意粉   加咗黑椒汁黎煮   正呀 ~


忙咗陣就可以抖喇   今晚放工即番屋企   飲咗碗湯先炒飯   因為太夜飲會成晚去廁所好煩呀 ~


是日懶餐 - 家鄉炒飯

家鄉炒飯
- 用馬來西亞買嘅 "家鄉炒飯" 醬料炒架   加埋尋晚煲湯食唔哂嘅豬展   拻成肉絲   用蒜蓉再爆香   加埋蛋同蔥花   我覺得好好食呀 ~

尋日里奧大人買咗 Key Holder 比家姐   所以叫家姐今晚落黎拎   順便同佢睇鞋   佢同里奧大人同一時間喺屋企樓下   不過里奧大人就番屋企食飯   我同家姐就去商場行下呢   之後我送佢去車站   等埋佢上車就走 lu ~

本來業主今晚比新租約我嘅   不過到咗約定時間都唔見佢   即打比佢   原來佢唔記得   好在我無等佢咋 ~
番到屋企即沖涼   之後熨衫   睇咗陣電視   10 點 40 分就瞓覺   好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言