2012年12月16日星期日

冬菇栗子燜雞肶 + 菜心炒臘腸 + 蕃茄薯仔大眼雞湯 ( 16-dec-2012 )



( 16-dec-2012  sun )

教咗鬧鐘 10 點起身   點知里奧大人話尋晚瞓唔着   出咗廳睇書   睇到好晏先瞓到   所以好攰   今朝唔番教會   我都繼續瞓   瞓到 11 點半呀   係時間起身 lu   出去咩早餐都無得食   所以我話蒸魚肉燒賣呢 ~ 


好熱呀   要開冷氣添呀   12 月中開冷氣真係無人信啦 ~  

食完就開機洗衫   之後又熨衫   呢幾日都一日洗兩機衫   好在有抽濕機咋   唔係真係唔知點算好呢 ~ 

差唔多 2 點半就食 tea   不過我未餓   但里奧大人就餓喇   我食半份三文治就算   其實就里奧大人食哂   佢假期食得好多嘢   但番工就食好小嘢   可憐 ~


煲埋菊花茶   抖陣又預備晚餐 ~  

是日晚餐 -  冬菇栗子燜雞肶 + 菜心炒臘腸 + 蕃茄薯仔大眼雞湯

冬菇栗子燜雞肶
- 里奧大人瞓緊覺   所以教靜音   但唔記得 reminder 都唔會響   自己又掛住打機   好在家姐打黎   我先睇睇鐘   原來已經 5 點半   我教咗 5 點 10 分去熄細火家嘛   依家遲咗 20 分鐘   收完線即飛入廚房睇煲雞呀   真係煲乾哂呀   再過 2 分鐘入去就一定燶添呀  ~  


菜心炒臘腸 - 食 2 晚灼菜心好似好悶咁   所以加臘腸炒喇   扮新餸 ~

蕃茄薯仔大眼雞湯 - 再黎滾湯   今晚呢兩隻蕃茄超有茄味噃   飲得好滿足 ~

沖涼完就真係要抖下喇   睇下電視打下機   望下鐘已經 11 點半   要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言