2012年12月26日星期三

牛肉飯 + 鳳爪排骨飯 @ 屋企 ( 外賣 ) ( 26-dec-2012 )



( 26-dec-2012  wed )

尋晚我咳到呢   嘈到里奧大人瞓唔着   佢喺廳睇電視到 3 點幾先瞓呀   之後我都係咁咳   我去完廁所   佢瞓到剧剧聲   之後我喺廳瞓   唔想嘈住佢呀 ~

瞓到好似 5 點幾   里奧大人醒咗   叫我入番房瞓呢 ~

嘩   我瞓到 12 點呀   唔係家姐打黎   我仲繼續瞓   不過醒咗就唔瞓喇   陪里奧大人落街食嘢   佢 10 點半已經醒咗   見我瞓得咁淋就唔叫醒我喎   所以佢應該好餓定啦 ~


食完去德福行陣就番屋企喇   個肚有小小唔舒服   所以灘喺梳化睇電視就最舒服 ~

懶到唔想出去食嘢呀   叫里奧大人去鴻點買點心   不過無嘢啱食   又去番大家樂買 tea 喇 ~


hea 下瞓下又 8 點幾   勁想食牛肉飯   所以叫里奧大人去叙苑買外賣呢   唉   呢幾日真係食外賣食到驚   但又真係無辦法   真係好唔想出街   2 日假期咁就過完 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言