2012年12月19日星期三

明輝茶餐廳 @ 九龍灣 ( 19-dec-2012 )



( 19-dec-2012  wed )

食咗藥真係幾好瞓   8 點起身   8 點半落樓就收到 8 卦電話   不過我話起碼 15 分鐘後先到囉 ~

佢都等埋我   所以一齊遲到   好在阿 head 同老闆都無番咋 ~


真係最驚飲咳藥水   食藥丸都 ok   但唔好咁大粒   唔係好想嘔咁架   本來唔想食抗生素   不過喉嚨真係好鬼痛   所以都係食埋喇   同埋係狂食喉糖   咁樣喉嚨舒服 d 呢 ~


有嘢做反而唔眼瞓   點知做完之後個人開始呆呆滯滯   但又唔係好眼瞓咁囉 ~

諗住食完 lunch box 就瞓   我明明預自己半盒   因而想快食完快瞓嘛   點知里奧大人食唔哂   佢好到呀   親手幫我將個 lunch box 排到滿滿呀   我又無咩胃口   要慢慢食   終於食完都已經 1 點 10 分   都唔瞓啦 ~


嘩  呆呆滯滯最辛苦   最慘瞓唔到   好似夜晚飲完咖啡   個心好想瞓又瞓唔到 d 感覺 ~  

放工即走喇   本來想熨衫同開機洗衫   不過又好似好攰咁   之後睇睇下新聞都瞓着   6 點半瞓到 7 點 15 分   如果唔係朋友打黎   我都繼續瞓 ~

反正醒咗   打比里奧大人問佢幾時走   佢話唔知幾時   我話我自己食嘢先   收線唔夠 1 分鐘佢又打黎問我落樓未   叫我等佢半個鐘   陪我食喎 ~

可能佢覺得我一個人食好慘都未定   咁我都無咩所謂   我預咗一個人食嘛   咁當然佢陪我就更好啦 ~

想食麻辣米線   佢又唔比   所以去食粉麵喇   行無耐有人企喺我面前   我啱啱瞓醒都唔知咩事   原來係 8 卦   佢啱啱食完拉麵出黎   真係佢唔叫我   我都唔知係佢呢 ~

食飽好精神   所以開機洗衫   之後睇下電視   11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言