2012年12月28日星期五

新斗記 @ 佐敦 ( 28-dec-2012 )

乳豬 ( 半隻 ) - 本來想叫 1 隻   諗諗下都係唔好   太多喇   塊皮脆卜卜超好味   佢地話 d 肉都好味添呀   不過我無食到呢


生炒骨 - 好乾身   超正


啫啫生菜煲 - 個煲就大   加埋都唔知有無 1 個唐生菜添呀


冬菇燜鵝掌 - 冬菇好厚身   鵝掌好大隻   但我好驚食太大隻嘅鵝掌呢


炒麵 - 無咩特別


海蜇 ( 免費 ) - 一般咁啦


花生 / 蕎頭 - 呢兩樣好味呀

( 28-dec-2012  fri )

嘩   真係咳到無命   咳到自己無覺好瞓   里奧大人就更慘啦   今朝仲要早起身上大陸添 ~

今朝搭地鐵   好在上到 shuttle bus   坐多兩個人就 full 哂   即開車   正呀 ~

早餐終於可以食扒芝腿治喇   超開心 ~


菇場超忙呀   所以好快到 lunch time   拿拿聲食完 lunch box 就要去過入數呀   病咗成個星期   居然唔記得交租   好在遲咗 2 日咋 ~

過完數再入票   去埋萬寧買埋洗頭水就番菇場喇 ~

忙到 4 點幾終於搞掂   上下網都好快放工 lu ~

今晚約咗家姐同糟糟兩姐妹去新斗記食飯   不過得 6 點同 8 點   所以就 book  6 點喇 ~

諗住請糟糟食生日飯   點知變咗家姐請添   我地食完都差唔多 8 點   再去永安買嘢   之後糟糟車我地番屋企   快好多呢 ~

番到屋企即開機洗衫   抹柜再拖地   做到成身汗   本來應承里奧大人煮麵佢食   不過最後太攰   佢話自己食埋嘢先番屋企   番到黎都 10 點幾   我又未眼瞓   到 12 點幾都未眼瞓   先醒起頭先食飯飲咗幾杯茶   唉 ~  


糟糟送比我嘅朱古力 ^^




沒有留言:

發佈留言