2012年12月8日星期六

Day 1/5 ( Part 1/2 ) 泰開心買買買周圍逛 @ 泰國.曼谷 ( 8-dec-2012 )

( 8-dec-2012  sat )

今朝 5 點起身   再 double check 哂 d 嘢就沖涼喇   6 點準時打的去機場呢    一坐入的士就開始落雨   之後好大   去到機場就無雨喇   感恩 ~


機場都好有聖誕 feel 呀   好開心



Orient Thai Check-in 都好快   搞掂就去食早餐 lu   其實唔餓   但唔知點解好不其然會每人叫一份早餐囉   飽到我呢   下次一人 share 一份早餐算喇 ~

2 個大喼   其中 1 個入面係裝咗個細喼嘅 ^^



都有唔小人 Check-in

平時喺美心食早餐又唔會咁大份 @.@


里奧大人話去旅行先食糯米雞咋喎   連家姐都估到佢食糯米雞   唔通真係次次都食 ?!



8:15 am 起飛   里奧大人同事話 Orient Thai 都 ok   點知係有電視但無得睇   最慘係無得開燈   我想睇天書   不過睇睇下想作嘔   同埋對眼好鬼攰   所以迫住瞓覺   反正都眼瞓   抖足精神去泰國仲好 ~

OX 203   其實好想搭 CX   不過時間唔啱   所以揀 OX


個天仲係灰灰暗



連最基本嘅到埗時間都無得睇   咁不如唔好裝啦   唔好比人有期望嘛 @.@


今次機位係 343   我地坐中間   隔離對夫婦講嘢都幾大聲   仲玩埋啤牌   我想瞓覺嘛   咁唯有聽 MP3 啦   食完飛機餐再瞓   正想瞓之際   里奧大人同我隔離個女人講   叫佢動作細 d   比佢郁醒咗幾次   woo   隔山打牛   勁呀   但我又 feel 唔到喎   我問里奧大人係咪我郁   佢話唔係   咁又係   全程我都挨住瞓   咁鬼攰   都無咩力郁呀 ~


布甸好好食  因為有好多椰果 ^^

10:10 am ( 泰國時間 ) 到埗喇   超振奮   其實好多年前都同里奧大人跟團去泰國   不過今次係第一次自由行   最勁係我 plan 架   不過好簡單嘅啫   順住 BTS 方向咁去   應該唔會有問題囉 ~




去到機場有三件事必須要記得做   第一件事係將行李喼解體   將細喼拎番出黎擺 d 褸呀   第二件事就係唱錢   機場入面嘅兌換率係 1 : 3.650   不過兌換率點唔好都要唱啦   因為我地要買電話卡同打的去酒店   所以唱咗 HK$500 ( 1840Baht ) 先   其實可以唱小 d   不過費事煩   到時如果去到搵唔到 Super Rich 而又肚餓就麻煩啦   有錢係手安全 d ~

2 大 1 細喼 ^^



寫到明 Airport 入面間間嘅 Rate 都係一樣呢


第三件事係買電話卡   天書介紹咗 Dtac   都估到呢間最平   勁多人排隊呀   299Baht 一星期 3G 無限上網   可以同家姐 whatsapp 就最好   有咩買可以即時話我知嘛 ~

Dtac - 好多人排隊買卡




12 點半去到的士站   d 的士司機係排住隊   再等人安排佢開車   我地係呀伯伯開車   所以好慢   見到隔離車過車   好想叫佢快 d   差唔多 1 點 10 分先到酒店   車費係 350Baht ~ 


呢架的士車尾箱就夠大喇   但坐位都係比較殘舊


一出機場見到唔小呢 d 金像   不過之後又唔見 lu


馬路會有人兜售 d 唔知咩 



是日行程 - Marriott Executive Apartments Sukhumvit Park ( Hotel ) --> Platium Shopping Mall -->
水門街雞飯 --> Beauty Buffet --> Hotel 


今次住 Marriott Executive Apartments Sukhumvit Park   本來想住 Terminal 21   不過無得 Book   所以住呢間   睇佢地嘅 Website 都唔錯呢 ~

酒店正門   我一見到已經好鍾意   因為我鍾意紅色



Check-in 都快   最緊要講流利英語   所以第一印象都唔錯   同埋大堂都光猛   今次加錢住 Suite 真係覺得值得呀   一入到去已經覺得好舒服呀 ~

襯間房未亂就即影相喇   之後坐酒店嘅 Tuk Tuk 去 Phrom Phong BTS 站    其實行都得   一出酒店向左望都見到   摩打腳行 5 分鐘應該會到   我 d 圓咕碌又怕熱嘅就應該要 15 分鐘喇   所以唔嘥時間喇 ~


都好開揚呀   唔係一開窗簾就見到對面係酒店呢 ^^





床褥太淋喇   唔係太慣


洗手間有浴缸同企缸


隻杯好靚   不過太大隻好難揸得哂   我覺得濕咗水好易"線"手   即係好易打爛 @.@


Open Kitchen

大焗爐 ^^



酒店提供嘅免費 Tuk Tuk 去到 Emporium Suite ( 即 Phrom Phong BTS 站隔離 )   紅色車身白色頂   我最鍾意啦 ^^





Emporium 隔離就係 Phrom Phong BTS 站喇



呢日未完架

沒有留言:

發佈留言