2012年12月22日星期六

做冬 @ 姑奶屋企 ( 大埔 ) ( 22-dec-2012 )

( 火雞 @ 大家樂 )


( 焗薯仔 )


( 法包 )


( 自家制餃子 )

( 沙律 )


( 一口芝士 @ 大家樂 )

其實仲有肉醬千層闊條麵同炒飯   不過好攰   唔想行去影 ^^

( 22-dec-2012  sat )

今朝 8 點 40 分收到 8 卦電話   又一齊食早餐喇 ~



菇場靜喇   真係無 mood 做嘢   又咳到頭都痛   勁想番屋企呀 ~

放工個個即走啦   番到屋企抖陣   2 點幾就去大快活食 tea   之後又即番屋企抖 ~



番到屋企瞓陣   但 4 點幾要起身   因為今晚去大埔姑奶屋企做冬   順便去埋大埔睇醫生   依家變咗扁桃線發炎   睇完之後就坐 van 仔去姑奶屋企喇 ~

差唔多 7 點幾開餐   見到沙律勁想食   見到汽水勁想飲   可惜里奧大人呢樣唔準果樣唔準   仲要坐正隔離   想偷雞飲啖都唔得   之後姑奶話我好番再整沙律比我食   又叫我拎汽水番屋企   好番先飲   太感動喇 ~

今年聖誕好開心   所以我買咗禮物比所有兒甥仔女同姑奶   其實媽咪家姐工人都有   反而得里奧大人無添   真係慘   錢又要出   但禮物又無   好在佢又無咩所謂啫 ~

太好喇   2 姐夫車我地同大姑奶番屋企   我喺車度瞓咗添呀   無計啦   一食傷風咳藥就會令人昏昏欲睡嘛 ~
番到屋企即沖涼   諗住精神 d   點知都係吽下吽下咁   唔知發生咩事咁   所以都係即刻上床瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言