2012年12月9日星期日

Day 2/5 ( Part 2/2 ) 泰開心買買買周圍逛 @ 泰國.曼谷 ( 9-dec-2012 )

繼續行程  Part 2 ( 9-dec-2012  sun )

任務完成   出番大街行下   見到勁多嘢食   不過太熱   食唔落   但里奧大人見到 Kebab 又想試   其實佢成日想試呢樣嘢食   咁我話一齊食啦   其實我無咩胃口囉   好鬼熱   但見佢想食就陪佢食啦 ~

行埋去影相   原來係超級超級勁熱架 @.@


深色係人地嘅 Beef


淺色係 Chicken


我要嘅係 Chicken   好在有好多蔬菜   又有沙律醬茄汁   酸酸咪咪都幾好味

都好多人行


見到好得意   細細隻   好似鎖匙扣咁呀 ^^


沿途好多賣飲品嘅

真係好熱   又買支橘子汁飲   好似 40Baht


走人


4 點左右走喇   個天好似想落雨咁   我地行番去 JJ Mall 果邊   途經見到芒果糯米飯   又買盒坐喺 JJ Mall 出面樓梯度食   因為唔敢拎入去餐廳食   同埋真係無嘢想食   無理由夾硬食嘛   所以坐樓梯最好   夠哂地道喇啩   哈哈   過咗冷河真係舒服   之後又比我買到個袋   同埋買咗幾對筷子匙更   實在太好喇 ~


街邊即磨咖啡檔   我要 Ice Mocha   好似 60Baht 一杯



最鍾意呢 d 手抽袋拎嘢飲

斑蘭味嘅糯米飯   不過口感無 Big C 街邊檔咁好呢


換咗另一批表演者

買完去做腳底按摩喇   對腳實在太攰   環境都幾迫架   不過按得好鬼舒服   按完對腳完全唔痛喇   買埋兩對拖鞋就走喇 ~



本來 Book 咗 6 點半去建興食咖哩蟹   不過原來行番去 BTS 都好遠   所以改咗 7 點   之後原來喺 MBK 仲要行 15 分鐘先到   最慘去到唔識路   可能要用更多時間去搵   加上銀包又只得 1000Baht   所以最後都 Cancel 喇   反正我地都唔太好蟹   不過好多人話好平   所以想試下咋   同埋里奧大人依依哦哦   我覺得好煩   話我都唔知點安排   下次比佢睇咗先去喎   麻麻煩煩   大佬   泰國呀   妳估旺角咩   成日問我點去   喺邊度   搭幾耐車   真係問到我話唔好再問我   我真係唔知   佢先唔再問咋 ~


因要去 Siam 轉車   所以去 Siam Paragon Food Court 食小小嘢啦   7 點半有 d 餓嘛   呢邊 Food Court 要記住價錢再去 Cashier 度比錢   唔似香港落單   再拎張單去 Cashier 度比錢咁方便   里奧大人又唔餓   所以我自己食碟 Spicy Papaya Salad 先   之後再去 Gourmet Market 睇嘢食   諗住買 take home 番酒店食架   但買完之後   里奧大人話番到酒店 d 嘢食唔熱   可能無咁好食   所以再去番 Food Court 食呢 ~

Siam Paragon 嘅 Food Court 有兩個大金魚缸架   不過比里奧大人整到我無哂 mood 影呀   雖則係 Food Court   但枱與枱之間都好寬闊


Spicy Payaya Salad - 辣到頭痕 @.@


榴槤冰 @ Heads or Tails ( 95Baht ) - 好濃榴槤味呀   飲完就進入冰凍狀態呢 @.@



左 Fried Banana ( 50Baht - 唔好食嘅   凍冰冰
右 Shrimp Ball ( 120Baht / 8 粒 ) - 有蝦味又彈牙   不過果刻唔想食太多蝦   唔係一次過食 8 粒都無問題呀   實在太好味喇


豬肉丸同牛肉丸   我地 order 4 串   之後佢問我地駛唔駛分開 pack   嘩   佢一開聲   係男人聲來架   里奧大人嚇到呆咗眼碌碌無反應   因為呢位呀姐都應該 50 歲左右咁   無諗過咁老嘅人妖呀 @.@


個汁超惹味   不過超勁辣 @.@


Rice Pancake with Coconut Milk ( 50Baht - 12 pcs ) - 見到咁多款   同埋即整好似好吸引咁   所以買黎食喇


有部份係脆邊   所以好好味   有部份就焗淋咗 @.@   不過甜甜地   當飯後甜品唔錯呢

柑桔 ?!   唔記得係咩   d 汁太辣   真係唔飲唔得囉


原來 Phrom Phong BTS 站都有得唱錢   同 Super Rich 一樣係 1 : 3.9   不過 9 點 Closed   咁都好   知道附近有得唱錢 唔駛特登去 Super Rich 嘛 ~


Emporium 嘅 Boots 掃貨   不過買咗小小先   番酒店打比家姐   問佢再要 d 咩先一次過勁掃喇 ~


番到酒店都係 9 點幾   即係香港時間 10 點幾   襯家姐未瞓就同佢傾下電話   知道媽咪今日出院   我超勁開心呀   傾咗半個鐘之後就沖涼喇   都已經 10 點幾 lu   又要瞓喇 ~

呢日行程完畢

沒有留言:

發佈留言