2012年12月17日星期一

蕃茄煙肉扁意粉 ( 17-dec-2012 )



( 17-dec-2012  mon )

尋晚半夜三更發惡夢呀   大叫咗兩下   嚇醒里奧大人   但其實我喺夢中係大叫咗好耐呢   最怕發呢 d 鬼怪夢   明明 7 點半起身   不過想瞓多陣   所以瞓到 8 點先起身   瞓多半個鐘真係精神好多呢 ~

今朝坐快 van   其實真係好快   5 分鐘到菇場附近   不過我覺得貴   所以無咩必要都係搭番地鐵   慳得一蚊得一蚊   最緊要係比到我有時間食早餐呢 ~


番到菇場忙忙地   搞掂又 hea 過 ~  

今日有 lunch box   因為之前食剩咗好多黑椒汁   所以唔好嘥   尋日用黎煮扁意粉   咁就成為今日嘅黑椒腸仔扁意粉喇 ~


食完去 Bank 整嘢同入票   感恩無咩人   好快就搞掂   不過都唔周圍行喇   好驚自己又亂咁買嘢 ~

里奧大人今日上咗大陸   不過我話煮飯   佢又話可以番到黎食   實在太好呢   所以我放工即番屋企做嘢喇  ~

番到屋企即開機洗衫同拖地 之後食埋尋晚嘅飯同餸   抖陣就煮埋晚餐   今晚自己食先   食完之後又要熨兩機衫喇   里奧大人差唔多 9 點就番到屋企   我都啱啱熨完衫呢   好鬼攰呀 ~


是日懶餐 - 蕃茄煙肉扁意粉

蕃茄煙肉扁意粉
- 唔想里奧大人成日出街食   我又想清埋包煙肉   所以就整蕃茄煙肉扁意粉   不過今次無用蕃茄蓉   懶到就咁用茄汁整咋   我都無食到   但見里奧大人食得都幾滋味   應該唔差啩 ~

沒有留言:

發佈留言