2012年12月25日星期二

Delifrance @ 九龍灣 ( 25-dec-2012 )

Caesar Salad w/Salmon Set - 得 2 片薄切切嘅煙三文魚   其他全部都係生菜 @.@


Beef Bolo Ling with Egg Set - 無咩特別   不過超勁想食意粉啫


Fresh Mushroom Cream Soup / Mixed Vegatable Soup - 蘑菇湯好濃味又熱   雜菜湯就唔得   唔熱嘅 @.@

( 25-dec-2012  tue )

今日連續兩日都係聖誕假期   可惜唔舒服   唔想出街呢 ~

10 點起咗身   去大快活食早餐   個個去哂旅行   無咩人咁呢   真舒服喇   之後里奧大人自己去睇醫生   尋晚食完炸兩無飲啤酒   所以熱氣喎   好在我之前睇咗醫生   知道會開診咋   唔係又要周圍搵   真係好煩呢 ~


其實里奧大人之前已經諗好今日去街嘅   不過見我唔舒服   所以都係唔出   想我休息多 d 咁呢 ~

我今次真係休息架   咩都唔想做   真係攰到連涼都唔想沖果隻呀 ~

食完又抖   抖完又食   里奧大人喉嚨唔舒服   所以想食通粉   又喺街撞到 Ivy 兩公婆   邪 ~


雖然攰   但又唔想屈喺屋企   同里奧大人落街睇下食咩好   其實都無咩嘢想食   我超勁想食意粉   所以去 Delifrance 喇 ~

沒有留言:

發佈留言