2012年12月12日星期三

Day 5/5 ( Part 2/2 ) 泰開心買買買周圍逛 @ 泰國.曼谷 ( 12-dec-2012 ) 旅途完畢

繼續行程  Part 2 ( 12-dec-2013 thu )

是日行程 - Hotel 早餐 --> 腳底按摩 @ Asia Herb Assoication --> Greyhound @ Emporium --> Airport --> Mango Tree @ Airport --> 香港

Galeto 實在太平喇   所以幾飽都再去買黎食   作為完美結束呢 ~



Azzurro & Passion Fruit - 我覺得有 d 似棉花糖味   其實我係比天藍色吸引   所以買黎食呢 ^^


之後里奧大人話要再去唱錢喎   唱定 HK$500 ( 1950Baht )    下次黎泰國可以有錢直接打的去酒店呢   咁我無一齊去   自己就慢慢行去 Emporium Suite 等   咁啱有 Tuk Tuk   我咪叫司機 5 分鐘之後再黎   唔駛再打電話 call 嘛   點知車上面個鬼佬幾衰   我都未講完   佢好串話 " NO, I will go "   車   我又唔係要妳等埋我 ~  

之後我見到里奧大人個樣好開心   我以為佢見到架 Tuk Tuk 可以即上車   之後我望後面架 Tuk Tuk 已經無咗影啦   原來佢望到另一架 Tuk Tuk 黎緊   因為之前睇 Blog  以為得一架 Tuk Tuk 嘛   原來係有 2 架嘅 ~

番到酒店再 Double Check 有無漏嘢    搞掂哂之後就 Check-out 喇 ~  


林真香


薯片 + 衫   我連自己個袋都塞滿   所以超級重 @.@


3 喼 4 大袋


再見喇  Marriot



打的去機場   加埋 45Baht + 20Baht Highway   都係 320Baht   雖然坐 5:40 pm 機   不過我地都係早 d 去機場   我唔想搞到咁緊張   同埋最緊要係避開塞車時間呢 ~



丫   真係行李超磅呀   罰咗 1200Baht   本來諗住 3 喼就寄倉嘅    1 箱林真香同 3 大袋零食同衫就 Hand Carry  不過唔比盒林真香 Hand Carry 呀   如果唔係就唔駛罰咁多錢 ~

出境之後搵地方坐喇   反正無嘢想買   去咗
Mango Tree 食嘢   估唔到里奧大人仲可以食嘢   佢一放假就好好胃口呢   而我真係食唔落   飲杯 Thai Ice Tea 算喇 ~




Tom Yum Mee Giew ( 210Baht ) - 試咗一啖麵   超級淋 @.@



Thai Ice Tea 120Baht - 無香港奶茶咁濃   反而我鍾意呢


Lemon Grass Cold ( 90Baht ) - 都係喺 Lemon Grass 果杯好飲 d   呢間無咩味


5:40pm 準時起飛   食咗小小飛機餐   不過就一定食哂個布甸   因為超級好味呀   又多椰果 ~


開工 @.@

雞肉飯

豬肉飯

話咁快就結束 5D4N 泰國遊   番到香港一定要打的番屋企啦 ~
   

旅途完畢

沒有留言:

發佈留言