2013年4月13日星期六

PART 2/2 西貢半天遊 ( 13-APR-2013 )

PART 2/2

woo   坐船吹海風真係好舒服   所以覺得話咁快就到咁喇    行下又影下相   好快都 4 點 45 分 lu      要上船番碼頭喇 ~ 

上船喇  


等待的船伕 ^^


開船出發喇


好清呀   黑色一粒粒係海膽 

 

 
有人釣魚




親子樂 

 
到此一影  


菠蘿包


呢個似漢堡包多 d   因為好扁 


四方菠蘿包


我覺得好似一件 pizza   有餅邊有海鮮餡   哈


好多貝殼 


呢度   我稱之為蕃薯海   紫紅黃蕃薯呀   勁好味   我覺得自己勁為食呀   咩都諗起食 ^^




成隻烏龜咁   縮哂 d 手腳入龜殼嘛   里奧大人話唔似   我話佢無 d 想像力


中原一點綠   唔知長大之後會點嘅呢


行沙路好行好多 ^^


頭暈唔好叫我扶 ^^


繼續行



入橋咀郊野公園行下   其實無咩嘢行   但一場黎到   咩都行下囉 


ohoh   最搞笑佢地轉身錫係好慢動作   又要驚又要喺度錫 @.@   ee   唔通整古我地   好似 just for laughs 咁   我地反比人偷拍 ?!


我對佢地幾好   整個牌比佢地   唔好比人阻住佢地呢


行行行   諗起行丹霞山 


可以行埋落去架   不過驚趕唔切上船   所以無行呢


走喇


之前係隻鷹喺飛機前面架   好似架飛機跟住佢行咁   可惜叫得里奧大人睇又影唔切   手腳慢無計啦 


悠然自 dog 


又黎溫馨溫馨親子樂


我覺得條樓梯好靚咁呀


龍吐珠



成條恐龍咁


飛呀


勉強影嘅日落


落船見到好多龍友呀   個個大大枝炮   仲以為影日落   原來影 d 鷹   我好鍾意睇鷹架   由細到大都鍾意睇 ~  

如果   唔小心整跌咗佢支炮落海   佢會救炮先定追我黎打先呢


d 鷹捉魚食呀




5 點幾仲有好多人喺碼頭圍觀

我好鍾意呢張相 ^^


好喇   行夠影夠喇   臨走前里奧大人話去松記食車仔麵喎   因為佢 lunch 唔係咁飽   同埋話呢個時候應該無咩人排隊喎   5 點半咋   我真係食唔落一碗車仔麵   所以食咗佢小小麵同豬腸   不過呢間嘅珍珠奶茶非常非常之好飲   有驚喜呀   下次唔食麵都要飲番杯呀 ~

牛腩豬腸蘿蔔粗麵 - 個湯比較杰   牛腩都好入味   豬腸好爽口   同埋份量都唔小
 



珍珠奶茶 - $15 杯   真係超級勁好飲   下次要每人一杯呀


唔記得係咪食麵就加 $7 換呀




坐番 van 仔去德福   再去馬莎買餅比家姐就番屋企   我今晚飲湯食渣就算喇   因為就咁都好飽肚呢 ~

沒有留言:

發佈留言