2013年4月2日星期二

龍蝦丸冬蔭功麵 + 青紅蘿蔔粟米豬橫脷湯 ( 2-APR-2013 )



( 2-APR-2013  TUE )

4 日假期眨眨眼就完 lu   不過今日星期二都好   好似番小一日咁嘛   同埋番埋聽日又放清明   好似好多假放咁   唔錯唔錯 ~

早餐食芝腿治烘底   我食哂嘅時侯   隔離枱阿伯就用紙巾抹枱   將 d 麵包碎向我果邊掃   我已經望住佢   唔好咁自私嘛   之後就將張紙巾掉去我對面    人地食完個湯碗度呀   幾驚彈咗 d 湯出黎呀   頂佢   我即刻啤住佢啦   大佬   我杯咖啡仲未飲架   衰格 ~


阿 head 無番   我做埋小小嘢就 free time 喇 ~

有 lunch box   呢排最好帶 lunch box   因為依家好多時都落雨   好煩呢 ~

放工去牛頭角拎中藥   之後就番屋企啦   里奧大人又上咗大陸   又唔知幾點放工   我都唔買餸喇   就咁煮麵算   最緊要方便 ~

雖然天氣潮濕   但都忍唔住拖地呀   開機洗衫之後就抖半個鐘   抖完就煮嘢食喇   早 d 食早 d 沖涼早 d 休息 ~  

是日懶餐 - 龍蝦丸冬蔭功麵 + 青紅蘿蔔粟米豬橫脷湯

龍蝦丸冬蔭功麵
- 諗住淥西刀魚丸   點知一開冰格就見到之前食剩嘅幾粒龍蝦丸   咁淥埋去啦   唔係又唔記得食架喇   第 1 次食呢款麵   估唔到好味道呀   麵嘅質地好似福字麵   冬蔭公湯底又酸酸辣辣   正呀   下次去泰國一定要入番 2 箱慢慢嘆呢 ~

青紅蘿蔔粟米豬橫脷湯 - 尋晚家姐拎黎都無飲   咁今晚就飲埋去喇 ~

里奧大人 9 點幾先番到屋企   我就煮西刀魚冬蔭功麵比佢食   個麵份量其實好細   所以我煮 2 個比佢   咁先夠飽   之後佢做完公司嘢就食雪糕批   食完又話滯   依樣果樣   話要飲包石榴汁消滯喎   仲問我食唔食   飲唔飲   我話唔啦   刷咗牙唔想再食嘢飲嘢呀 ~


沒有留言:

發佈留言