2013年4月8日星期一

土匪雞翼 + 蠔油唐生菜 ( 8-APR-2013 0.5 S/L )



( 8-APR-2013  MON )

嘩   又凍番咁噃   真係 " 未食五月糭   寒衣不 入櫳 " 係講得無錯呀 ~

早餐食芝腿治烘底   咁樣就可以一路食一路睇報紙喇 ~


好眼瞓添   菇場又好多人唔喺度   靜上加靜   如果可以瞓番一個鐘幾咁好呢 
~

今日下午要婦科覆診   所以又約媽咪飲茶喇   飲到 2 點半就走人 lu 
~ 


3 點半去到   但 5 點先有得睇   睇完就去美麗華大廈拎 coupon   之後坐 1A 去牛頭角拎中藥   坐巴士嘅時候   我後面個女人請電話都好大聲   鄉音人呀   唔知點解 d 鄉音人講嘢係要講到隔離村都要聽到咁嘅   坐我隔離個女人直頭擰轉頭 "噓" 佢呀   不過只係細聲咗一句咁大把   之後又繼續講   無耐前面有一班旅客   因為有個男人叫成班人落車   咁我隔離個女人就走上前坐   佢坐低之後又望我   叫我一齊坐埋前面呀   佢話個女人講嘢又大聲   把聲又唔好聽   我覺得佢講得好搞笑 ~

旺角勁塞車呀   我半路都瞓咗呀   所以我由旺角瞓到新蒲崗   去到牛頭角都差唔多 6 點 45 分   足足一個鐘   其實可以搭地鐵再行去藥房拎藥   不過我懶行   所以坐 1A   好在唔駛買餸   唔係就真係好鬼趕喇 
~

番到屋企咩都唔理就煮飯喇   里奧大人 7 點半放工   番到屋企仲差小小先有得食   所以叫佢沖涼先   嘩   我勁鍾意沖完涼先食飯架   但之後唔駛洗碗喎   即係好似做女咁呢 
~

是日怬餐 - 土匪雞翼 + 蠔油唐生菜

土匪雞翼
- 用孜然粉醃咗 10 分鐘咋   所以唔得入味   但今次個皮好脆   真係有得必有失喇   嘩哈哈哈哈 
~


蠔油唐生菜 - 其實我好小食蠔油   我覺得蔬菜本身係有份清甜嘅味道   不過費事里奧大人唔太食菜   所以加 d 蠔油   佢就會食   無咁淡口嘛   麻鬼煩 ~

搞掂哂就沖涼   之後按摩   再做下運動   抖陣就瞓喇   好鬼攰呀今日
~

沒有留言:

發佈留言