2013年4月5日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 5-APR-2013 )

果皮蒸泥鯭


白灼蝦


叉燒 ( 外賣 )


炒青豆


瑤柱燜節瓜 - 嘩   一開呢   我第一句話白雪雪肯定無味   不過媽咪依然係果句 " 鍾意清清地 "   我話下次咁清嘅餸唔駛預我 -_-


髮菜眉豆雞腳豬骨湯


泰國榴槤

( 5-APR-2013  FRI )

YOHOHO   又星期五喇   但好鬼攰噃 ~

早餐食芝士吞拿魚治烘底   依家食多士餐都要 $18   咁我食雙拚抵 d 咯   烘底都係 $19   不過呢間烘得好求其囉 ~


嘩   成個天黑哂呀   勁似放工咁   之後番到菇場   里奧大人話我知已經黃雨喇 ~

菇場靜啦   個天又黑哂   真係好想瞓下覺 ~

今日有 lunch box   食完又上網咁啦   呢排好鬼攰   真係無原動力落街行咯 ~

放工番媽咪屋企食飯   周圍濕立立   真係超級超級勁大回南呀   最鬼驚咁樣 ~

家姐 6 點 45 分番到屋企   可以開飯喇   家姐依家又減肥   只食菜同肉   其實我地唔食飯都無咩所謂   我都係食餸多   同埋飲湯都飲飽   真係 7 成飽架   所以我成日話如果媽咪想整多 d 餸   咁就唔好煲湯   飲完湯真係無哂戰鬥力架 ~

里奧大人 8 點半打黎   話已經食完米線番到屋企   真係好多時我出街呢   佢就會好好景   好早番到屋企架噃 ~

我同家姐都 8 點半走喇   番到屋企即沖涼   仲要開冷氣呀   因為好翳焗   不過開咗個幾鐘就要熄喇   覺得好鬼凍呀 ~

真係勁攰呀   所以 11 點即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言