2013年4月28日星期日

辣豆豉炒雞柳 + 油麥菜 ( 28-APR-2013 )



( 28-APR-2013  SUN )

今朝 9 點半起身喇   梳洗之後食早餐   抖陣就番教會喇 ~



里奧大人得得戚戚同我講   話佢食麥皮幾健康   我即刻話有鬼用咩   幾個月食一碗仔   日日食就差唔多 -_-


家姐今日放監呀   所以之前已經約定   話今日過黎去麥記飲咖啡   因為飲夠 4 杯就送 1 杯呀   所以奉獻完就走 lu   里奧大人番屋企先   我就同家姐去超市買嘢   係咁買買買   都唔記得自己無拎環保袋   好在家姐有咋   唔係唔知點拎好呢 ~

里奧大人瞓咗覺   但家姐又想 2 點半走   咁叫家姐嘈醒里奧大人啦 ~


食完就各自歸家喇   執下嘢   再飲埋湯   都已經 5 點幾喇   差唔多預備煮飯 lu ~

是日晚餐 - 辣豆豉炒雞柳 + 油麥菜

辣豆豉炒雞柳
 - 爆香蒜頭豆豉乾蔥   再加多匙磨豉醬同 1 隻指天椒   惹味就惹味   不過唔夠辣   唔係就更加好味呢 ~

油麥菜 - 惠康買 $15 / 2 pack   估唔到煮起上黎都幾多喎   今次點腐乳食   好味道 ~  

我好鍾睇飲食節目架   依家睇 " MAY 姐有請 "   佢加埋嘉賓   成班女人   係又笑唔係又笑   我覺得好煩同好嘈囉 ~  

沒有留言:

發佈留言