2013年4月1日星期一

蒜蓉蒸蝦 + Sambal 炒通菜 ( 1-APR-2013 )


( 1-APR-2013  MON )

嘩   要好好享受埋最後一日嘅假期喇   即係唔出街   喺屋企休息 ~

10 點醒咗   梳洗之後就去食早餐喇 ~  


食完番屋企抖陣就去睇中醫   之後買埋餸就番屋企 lu ~

里奧大人要做公司嘢 lu   咁我就睇電視   睇下雜誌咁啦   hea 到 3 點先食 tea ~

油渣麵 - 無厘味道   辣榨菜又無味 @.@  



煎釀多寶 - 隻尖椒辣呀   正   但 d 魚蛋好腥囉 @.@



腸粉 - 都 ok 啦   不過應該唔會再黎呢間  

番到屋企里奧大人就瞓陣   我唔瞓呀   要煲中藥嘛   之後上網睇嘢   睇到 6 點就開始煮飯喇 ~

媽咪煲咗紅蘿蔔湯   所以家姐差唔多 7 點就拎湯比我   之後就走喇   番自己屋企食飯 ~

是日晚餐 - 蒜蓉蒸蝦 + Sambal 炒通菜

蒜蓉蒸蝦
 - 買咗 $29 半斤海蝦   不過今次細隻 d   本來想煎嘅   但又唔想咁熱氣   所以試整蒜蓉蒸蝦   但里奧大人話味道同出面食有 d 唔同   不過都好食   咁都好 d ~

Sambal 炒通菜 - 終於清哂樽 Sambal 醬喇   依家要努力清醬料呀 ~

好耐無煮飯洗碗咁呀   好在我又唔會懶開一條路   因為里奧大人做嘢咁辛苦   成日出街食   我會覺得自己好衰呢 ~

沒有留言:

發佈留言