2013年4月30日星期二

茄汁豬扒 + 節瓜瑤柱豬骨湯 ( 30-APR-2013 )


( 30-APR-2013  TUE )

諗起聽日放假就開心喇   如果每個星期三都放假   妳話幾咁好呢   就算唔出街喺屋企抖下   執下嘢都好丫 ~

早餐食奶油豬仔包   估唔到呢間又整得幾好味噃   下次多過選擇呢 ~


又唔係好忙   不過又唔係咁想上網   可能無心機呀   因為阿 head 今日 last day 啦 ~

做做下嘢嘅時候   老闆喺我面前行過   同我講多謝   話好鍾意本 Cook Book   仲舉高隻手指公   好搞笑   不過我真係好開心   因為啱佢用呢 ~

今日有 lunch box 呀  係前日食剩嘅豆豉炒雞柳   但好奇怪叮出黎嘅味道勁似沙茶味   我同事以為我整沙爹添呀   話搞到佢想食沙爹牛河   好記得有次佢聞到我嘅肉醬意粉   佢 lunch 即刻去 pizza hut 食肉醬意粉   搞笑 ~ 

平時放工都會擰轉頭同阿 head 講 bye bye   今晚特登入佢房同佢講 bye bye 啦   佢第一句話老闆好鍾意好鍾意本 Cook Book   之後我又再祝佢生活愉快啦   講多幾講我 feel 到自己開始眼濕濕   所以即講 bye bye 就走喇   唉   真係好唔捨得佢地呢 ~  

放工去牛頭角拎中藥   雨粉粉最煩   因為等如長命雨嘛 ~ 

媽咪煲咗湯又買咗大蕉同豬腰芒比我   所以又同工人喺屋企交收喇 ~

番到屋企即醃豬扒   之後嘆杯中藥   家姐飲完中藥一定要食 d 涼果之類嘅嘢   我就唔駛架喎   雖然係苦   但又無咩嘢喎   不過次次飲到最後一啖就勁反胃   可能一氣呵成咁飲   好脹胃啦 ~

又唔知里奧大人幾時番   又費事打比佢   正想煮飯嘅時候   佢就話放工   感恩呀   佢差唔多 8 點半番到屋企   咁就一齊食喇   不過今晚唔煮飯   淥泰國冬蔭功麵   酸酸辣辣正呀 ~

是日晚餐 - 茄汁豬扒 + 節瓜江瑤柱豬骨湯

茄汁豬扒
 - 今次掂呀   唔知係咪多蒜蓉   所以有 d 似蒜蓉汁   我覺得好味呀   好在里奧大人都覺得好味   好開心呀 ~

節瓜江瑤柱豬骨湯 - 媽咪加埋蓮子薏米   再加埋幾塊豬潤比我補補血   最衰家姐啦   成日話我口唇白   嚇到媽咪次次都望我口唇   一白就好擔心   所以我有時會咬自己口唇   咁樣就好快紅啦 ~

沒有留言:

發佈留言