2013年4月20日星期六

大家食 @ 旺角 ( 20-APR-2013 )

豬油渣削搖麵 ( 酸辣湯底 ) - 豬油渣都 ok 啦   如果脆 d 更好

我覺得削搖麵好似喺西安食嘅皮帶麵咁   不過佢整得都幾煙韌   但真係好鬼飽肚囉  



鹹腩肉手攪麵 - 真係好腩肉啦 @.@

辣菜甫 - 我覺得超勁辣   正

( 20-APR-2013  SAT )

今朝瞓到 8 點先起身   如果唔駛番工幾好呢 ~

正想食早餐嘅時候   見到另一部門嘅阿 head 西瓜頭   所以就一齊坐啦   我隔離又無人坐喎   好在都傾到兩咀   唔係唔知點咁   之後佢仲請埋我依早餐   佢又唔收番我錢   咁樣就更加唔好啦   好似欠人一餐咁 ~


菇場忙呀   真係做到 12 點 50 分   去埋廁所   抖多陣就放工喇 ~

去牛頭角拎藥同睇中醫   差唔多 2 點就去到酒樓同媽咪家姐飲茶   里奧大人今朝早起   食完早餐   之後又搞 le 搞 lu   所以佢話想瞓番陣覺   咁我就可以同媽咪家姐飲茶   飲到 3 點幾   之後上媽咪屋企拎嘢就走喇 ~

滷水牛展



順德煎魚餅


薑蔥牛柏葉


山竹牛肉


蠔油叉燒包


腐乳通菜

陪里奧大人去大快活食 tea   佢超勁想買 MARK III   所以就出旺角喇 ~
出到旺角即睇相機啦   再格價   之後比里奧大人冷靜考慮一下先   咁就陪我去信和買麵粉就最好   佢有佢諗   我有我買 ~

都差唔多 6 點   里奧大人仲心大心細   咁好啦   食嘢先啦   咁我想食辣菜甫   所以就去大家食喇 ~

里奧大人真係好鍾意 MARK III   我話鍾意咪買囉   貴買平用   用番 10 年都抵啦   里奧大人話用一世添呀   我話用一世就更加要買啦 ~

今次一袋二袋   真係要坐 van 仔喇   去埋商務買本天書就番屋企喇 ~

番到屋企飲湯   之後沖涼   里奧大人就第一時間拎部相機出黎玩   又睇天書又睇說明書   今晚佢肯定夜瞓呀 ~


沒有留言:

發佈留言