2013年4月9日星期二

韭菜豬水餃子 + 超甜粟米 ( 9-APR-2013 )



 ( 9-APR-2013  TUE )

仲係幾凍咁噃   仲有小小雨添   所以個天又係灰灰暗暗   勁唔想起身呢 ~

早餐食菠蘿油   好耐無食喇   但其實麻麻地鍾意食菠蘿油   不過唔想食三文治同麵餐   所以就食佢喇 ~

我習慣係將牛油搽勻個包黎食嘅   一見到咁多牛油都覺得好多咁   心諗又幾闊佬喎   點知 ~~



原來得咁細塊咋   又薄喎   不過我都無咩所謂   因為太多牛油會好漏咁呢 ~~

唉   潮濕天氣真係令人好易攰   加上菇場又靜   又無嘢做   真係坐喺度都瞓得着   但我一定唔敢瞓   因為我依家鼻寒聲好勁呀   醒果下一 chok   肯定會發出鼻寒聲   因為我上次去韶關喺車度就係發生呢單核突嘢呀   領隊話團友瞓得好香甜   咁比大家一齊抖下先呀   講到幾好聽呀   香甜 ~

終於等到 lunch time   今次勁啦   叮孜然雞翼   叮完出黎果下真係 "香" 到震呀   下次都係咪搞   比人殺呀 ~


菇場真係超級勁凍   我 d 手指係凍到硬哂   所以我依家搵緊 d 手襪   咁我唔駛咁辛苦呀 ~

又等等等   等到放工   去街市買菜   諗住買菠菜   要 $20/斤 呀   我之前買都係 $8/斤   貴到痴哂線呀   所以買甜豆同粟米就算喇 ~

番到屋企開機洗衫再拖地   開冷氣等個地快 d 乾   乾咗即熄冷氣喇   好鬼凍 ~

里奧大人差唔多 9 點先番到屋企   不過我等埋佢一齊食啦   分開 2 次淥餃子仲煩 ~

是日懶餐 - 韭菜豬水餃子 + 超甜粟米

韭菜豬水餃子
- 上次食唔哂呀   所以放冰格   呢檔餃子皮真係好正   煙煙韌韌咁   加上我又鍾意點醋同蒜頭   下次一定再整黎食 ~

超甜粟米 - 想食好耐架喇   食咗 2 條半   滿足到呢 ~

今晚 11 點唔夠就瞓喇   如果 8 點食完飯   11 點瞓就最 perfect   但 9 點先食完飯   11 點就瞓   就好似未消化完就瞓咁   好在我都眼瞓可以瞓到   我好記得以前同事講   人地話早睡早起身體好   佢就話早睡早起早 d 死   幾咁衰呀 ~

沒有留言:

發佈留言