2013年4月12日星期五

御泰坊 @ APM ( 12-APR-2013 )


炸傳統越南春卷 - 超級勁好味   最開心係家姐唔食   我食埋佢果條呀   超級滿足呢


軟殼蟹蘋果沙律配芒果醬 - 媽咪鍾意食軟 "腳" 蟹   所以就叫喇 ^^


都幾多青紅蘋果   青蘋果仲好甜添呀

泰式炸蝦餅配酸籽梅汁 - 估唔到有咁多件呢  





辣蝦片超正呀   食幾十塊都無問題   呵呵

醃酸辣扎肉雞爪子 - 唔係好酸   不過好辣 @.@


泰式鮮蝦金邊粉 - 去完泰國食金邊粉之後   覺得香港整得真係超級孤寒   蛋都無咩添呀   同埋無味道嘅 @.@  



香茅香辣炸雞 - 我覺得無香茅味同辣味   因為我食完鳳爪之後   覺得咩都唔辣喇 @.@

泰香蔥蒜蓉包 - 必食   真係超級好食呀


椰林樹影 - 都幾香椰子味

辣椒膏炒青 D ?!   我當時無睇英文無睇相   只係諗緊咩叫 "青 D"   我仲以為係泰國蔬菜嘅一種   好似台灣咁叫 A 菜咁呢 @.@


( 12-APR-2013  FRI )

YOHOHOHOHO   終於到 happy friday 喇   終於聽日每月一 off 喇   超期待呢 ~

早餐食芝蛋治烘底   今朝早咗到餐廳   可以食完慢慢嘆報紙   勁爽呀 ~


菇場靜   不過唔緊要   因為聽日 off 實在太開心   無嘢影響到心情呀 ~

晏晝有 lunch box   呢期天氣潮濕   無咩原動力落街行   之後又會熱   又唔會落街行   一個人懶就咩都有藉口添 ~

今晚好開心呀   里奧大人要見客   話好夜先放工   咁我就約媽咪同家姐去 APM 食泰國菜   其實係今朝即興約   所以間餐廳已經 fully book   咁我同媽咪就差唔多 6 點到 APM   行咗 15 分鐘左右就 walk in 去餐廳   最感恩係家姐 6 點 15 分左右已經係藍田   咁可以好快黎到開餐呢 ~

食完就送埋媽咪工人搭的士   之後就同家姐行 APM   最後去埋超市就走喇    同家姐行超市就最開心   因為大家都係超級為食   同埋見到咩就會講一餐   唔似里奧大人咁成日問仲有咩買   催催共咁囉 ~

差唔多 9 點就各自歸家喇   我搭地鐵番屋企   打比里奧大人   佢原來已經喺九龍灣   叫佢去明輝食粉   之後我過黎 join 佢呢 ~

番到屋企沖完涼   睇下電視   12 點幾先瞓覺   對我黎講係好夜   不過聽日 off 就會放縱下自己咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言