2013年4月7日星期日

韭菜豬肉餃子 ( 7-APR-2013 )



想包到好多摺   不過無咩心機   對摺包其實仲易   不過放入盒就比較麻煩

( 7-APR-2013  SUN )

尋晚里奧大人連飲 4 杯功夫茶   終於瞓唔着啦   之後出廳睇 " 心計 "   睇到 4 點先瞓 ~  


今朝同鐘點去食早餐   我將自己果份火腿奄列同牛油多士留比里奧大人   一份早餐 share 食都幾好   如果唔餓嘅話 ~



番到屋企無耐   里奧大人都起身 lu   食埋份早餐   沖埋涼就番教會喇 ~

崇拜完畢就一齊去超市買菜就番屋企   里奧大人做公司嘢   我就睇雜誌咁啦   2 點幾就去 KFC 食 tea   一個 tea set 真係好鬼飽 ~



好似好眼瞓咁   不過又唔想瞓   所以包定餃子   了咗心事先   之後睇電視   睇睇下都頂唔順   瞓咗半個鐘 ~

唔知做咩鬼   呢排個肚間唔中谷住谷住   但瞓咗覺又好 d 架喎 ~  

5 點先飲完碗湯   唔會咁早食飯   所以我 6 點幾又瞓咗   大姑奶就啱啱到咗我屋企   因為佢要搵里奧大人整 Ipad   之後我瞓到 7 點半   我醒之前原來佢已經走咗 lu ~

我抖陣再煮餃子   差唔多 8 點幾先開餐   好在煮餃子好方便   一隻鑊搞掂 ~ 


是日懶餐 - 韭菜豬肉餃子

韭菜豬肉餃子
- 實在想食餃子好耐喇   所以一定要整呢   買咗 $10 餃子皮   $25 枚頭   $4 韭菜   份量啱啱好   感恩呀 ~  

里奧大人都鍾意食餃子   粉麵之類嘅嘢   所以食得好快架   咁就最好啦   快 d 食完   我可以快 d 洗碗沖涼休息嘛 ~

沒有留言:

發佈留言