2013年4月27日星期六

別府 @ 九龍灣 ( 27-APR-2013 )

鬼石坊主地獄拉麵 ( 2 辣 ) - 牛肉好味   不過湯底一 d 都唔辣嘅 @.@


天婦羅蝦壽司 / 吞拿魚壽司 / 甜蝦壽司 - d 飯好新鮮 ^^


三文魚刺身 - order 1 客加 $12 就多 1 客   不過好明顯 $12 果客係頭頭尾尾囉


七味炸三文魚骨 - 無上次咁脆 @.@

( 27-APR-2013  SAT )

今朝唔駛同 8 卦食早餐   咁我可以瞓到 8 點呢 ~

早餐食碎蛋吞拿魚三文治   不過今次塊麵包係凍嘅   係雪過黎咁囉   我唔鍾意呢 d 凍冰冰嘅感覺 ~  


雖然呀 head 今日 off   不過我都忙呀   所以好快就到 1 點   放工即走喇   因為要坐 shuttle bus 去地鐵站 join 埋里奧大人去旺角呀 ~

旺角呢個地方   真係唔係買嘢   我係唔會出   因為人太多   同埋呢 d 地方實在令我太傷感呢 ~

1 點幾未餓嘛   所以去星際睇相機袋   不過唔啱心水   行到 2 點半   我開始覺得好餓好餓   餓到面青口唇白呀   嚇到里奧大人拿拿聲同我去食 tea 先   咁先有氣力再去下一場 ~

烤牛肉撈濛 - 我想食撈濛 d 醋好耐架喇   所以食到好開心   真係超級滿足   雖然牛肉好韌   但心情都無受影響   同埋估唔到有好多牛肉   真係無 10 塊都有 8 塊  


烤牛肉湯金邊粉 - 賣相已經唔掂   放幾條香草好睇 d 嘛   點知原來個湯底都好唔掂  

食飽精神哂啦   咁去另一間睇   好似叫 CAM 2   好感恩想要嘅 Backpack 啱啱番貨呀   買完就搭地鐵去佐敦拎喼   之後再搭番地鐵去九龍灣   去埋 HMV 買本 Cook Book 比呀 head 就番屋企喇 ~


番到屋企抖陣   7 點就去別府食嘢   食完去書局睇陣書   再買埋張心意卡就走喇   好攰呀 ~

好耐無好似今日咁頻樸   番到屋企即沖涼   再做埋腳按摩先舒服 d 咋 ~ 

沒有留言:

發佈留言