2016年12月14日星期三

福源餐廳小廚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 14-DEC-2016 )

招牌小炒皇 ($80) - 唔夠乾身呀   都係黃大仙大排檔好味啲 
  

蜜椒肉排 ($55) - 我覺得加啲配菜好啲   哈哈   呢個味道一般   


綠豆涼粉 ($20) - 里奧大人至愛係佢呢    


紅豆大菜糕 ($13) - 里奧大人想食大菜糕好耐   終於食到啦   都好味道呀   又多豆   呢間糖水舖真係真才實料   所以我會繼續再去食呢   呵呵



( 14-DEC-2016  WED )

里奧大人今日上大陸   我就瞓到 7 點半先起身 ~

無哂胃口   早餐食奶醬多   以前一定要大火   依家唔喇   有時烘到乾得滯   好似食餅乾咁   太乾喇   唔係咁鍾意咁囉 ~


菇場忙下停下   呢排都係攰   好在又唔係話眼瞓   唔係就慘 lu ~

Lunch Time 行一陣再買車仔麵   今餐好鬼飽   如果菇場一出去就係大花園就好啦   食完一定行番幾個圈   哈哈 ~


終於搞掂哂   可以 Hea 過   點知 5 點 10 分先有嘢做   不過唔理咯   留番聽日做 ~

放工番屋企   約咗人整煤氣   又話有零件   但原來都係無   唉 ~

佢走咗之後   我就即開機洗衫同熨衫   之後又執下嘢   終於清埋最後一個紙箱喇   勁開心 ~   

里奧大人 8 點左右番到官塘   咁我話去福源   哈哈   懶得諗 ~

我知道今晚食飯   所以講明唔食糖水   大佬   咁食法真係增肥囉   不過里奧大人話以為我想食糖水   所以先再嚟福源   但今晚輪到佢想食糖水呀   話尋晚食完個綠豆涼粉   個人舒服好多   可能清哂熱氣   哈哈 ~

咁佢好少話會要食糖水   咁實陪佢啦 ~

食完番屋企   抖陣就沖涼   唔知點解   我覺得啲綠豆沙停留咗喺個胃度咁   勁唔舒服   之里奧大人話綠豆唔係人人受得喎   咁我下次都唔好貪口癮食綠豆沙喇   嗚嗚 ~

諗住早啲瞓   點知都係 11 點半瞓覺 ~

2 則留言:

  1. 午笠..係呀! 綠豆沙真係好清熱
    有時我眼底熱都要食返碗~不過又係唔鐘意食完好飽肚
    當一餐食還可以囉~個蜜椒肉排好重肉呀~一d配菜都無好漏

    回覆刪除
    回覆
    1. 三字經笠 好攰呀~~~~~~
      有次打完邊爐食碗綠豆沙 真係無咁熱氣咁架
      但真係好飽肚囉 豆又脹胃喎~
      一碗綠豆沙當一餐又好似太少咁喎 哈哈~
      係啦 蜜椒肉排有d配菜會好d 啖啖肉真係麻麻地呢~~~~

      刪除