2016年12月20日星期二

福源餐廳小廚 @ 官塘 ( 20-DEC-2016 )

茶樹菇炒牛柳絲 ($80) - 勁惹味呀   如果唔係炒牛柳絲就更好呢



( 20-DEC-2016  TUE )

尋晚瞓得勁差   醒咗 6 次   我直頭覺得無瞓過咁呀 ~

同里奧大人一齊出門口   咁我就多啲時間食早餐喇 ~

好餓呀   今朝食米粉餐   本來 8 卦叫我幫佢叫奄列   之後佢見我食米粉   佢又改食麵 ~



菇場唔太忙   爽 ~

Lunch Time 去家品店買花灑條水喉   之後買臘腸卷同糯米卷番菇場食   其實勁想一路行一路食   不過好似好麻甩咁   但呢啲包點凍咗真係麻麻哋好食   哈哈 ~


無諗過咁大個包囉


忙下停下咁又放工喇   今晚要換煤氣零件   所以放工要即番屋企呢 ~

師傅 6 點 10 分到   整咗 20 分鐘就搞掂   之後我都熨 2 機衫喇 ~

里奧大人 7 點幾先放工   原來佢話個衰鬼佬客遲咗 40 分鐘呀   仲要係次次都會遲到   又會咁衰嘅 ~

好想食羅漢齋麵   所以又去福源喇 ~

食完就番屋企   沖埋涼就食沙律   之前姑奶特登整多盒比我哋   今晚要食喇   唔想擺咁耐 ~


睇埋 "阿爺廚房" 就即瞓喇   好鬼攰呀   哈哈 ~    

沒有留言:

發佈留言