2016年12月30日星期五

福源餐廳小廚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 30-DEC-2016 )

菠蘿生炒骨 ($60) - 酸酸咪咪又夠鑊氣   正呀


馬拉盞炒雜菜 ($50) - 呢個麻麻哋


例湯 (免費) - 今晚係白菜豬骨湯   


@ 港記糖水
芝麻糊 (熱) ($18) - 正喎   同埋真係好熱  


綠豆涼粉 ($20) - 里奧大人食咋   話頭先食完生炒骨有啲熱氣  


( 30-DEC-2016  FRI )

今朝無咁凍喇   再多幾年   香港可能無冬天㗎喇   唉 ~

早餐食腿蛋治   依家 8 卦又會一齊食早餐   多數我幫佢叫定   最搞笑係個侍應話 8 卦前日嚟咗先   但又唔幫我叫定   不過我又唔會叫 8 卦叫定囉   反正一坐低無耐就有得食嘛 ~



菇場唔忙   可以揀相   揀相又係好大工程   因為見人行過又要 Close 個畫面   要一眼關七咁嘛   哈哈 ~

好想食熱嘢   所以 Lunch 食酸辣米線   老闆娘見到我問我係咪照舊   豬腩肉少辣   我真係食豬腩肉同豬耳咋   其他無咩興趣 ~

  
仍然 Hea 過   呵呵 ~

今日居然每月一到   唔怪得無啦啦個肚勁肚住啦   但又唔痛   其實之前幾日已經成日好眼瞓   仲以為瞓唔夠   原來如此 ~

放工即番屋企喇   熨 1 機衫又執下嘢   真係執不完咁   哈哈 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   咁等埋佢電話就落去食嘢   諗住食 KFC   不過里奧大人怕我感冒   所以唔食   咁我再去睇其他食店啦   最後都係去番飯堂食算喇 ~

食完又食糖水   全場滿座呀   見有人食刨冰真係好正咁   不過今晚一定唔敢食啦 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇埋 "阿爺廚房" 就瞓喇   聽日要番工呢 ~     
 

沒有留言:

發佈留言