2016年12月26日星期一

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 26-DEC-2016 )



( 26-DEC-2016  MON )

今朝 8 點幾醒咗去廁所   咁順便開機洗衫   之後再瞓番   瞓到 10 點半都醒 lu   咁就去食早餐啦 ~


食完番屋企抖陣   原來都 11 點幾 lu   諗住行山   但都係覺得晏咗   所以最後去西貢行下算喇 ~

今日好熱呀   坐小巴又焗   所以一落車覺得勁眼瞓   哈哈 ~

問里奧大人食唔食菠蘿包   無諗過佢話食   諗住整鬼佢之嘛   不過我話我唔食㗎   估唔到佢都照食   放假果然好擦得   但難得新鮮出爐   佢又話太熱食唔到   咁行下先囉 ~


$10/個   但越整越細個囉   


居然有隻牛   唔知佢點樣行上去呢 ?!


行去大街   咁買埋雞屎滕   里奧大人知我鍾意食煙韌嘢   話不如買多份茶粿   我話唔喇   食完太飽肚   我依家真係唔會咁隨便買嘢嘛   買多咗掉又浪費   格硬食又辛苦   咪搞 ~


越行越攰   又熱喎   行到 2 點即去茶餐廳飲杯凍奶茶   唔係頂唔住要瞓㗎喇 ~

司華力腸薯條 - 條腸賣相好得人驚


星洲炒米 - 第一次見星洲炒米有咁大隻蝦   平時得急凍蝦毛仔嘛   


等咗半個鐘先有得食   仲要半個鐘頭內聞到 2 次煮燶味道   我估得一個師傅煮嘢   因為隔離枱又等咗好耐   催咗一次佢哋話整緊   咁實係咁答你啦   不過佢最後都係埋單走人呢 ~    

食完周圍行下   再行下海旁   實在太熱   行咗 20 分鐘都走人喇 ~

                          


又諗起冰姑   哈哈哈哈


今日都幾大浪   同埋見人玩獨木舟   好似唔駛用力撐   就可以飄到出海中心咁呀


有人同狗仔玩拋波波


粉紫色嘅花花好靚呀 


搭小巴去九龍灣   等車等 20 分鐘   但車程都只係 18 分鐘   哈哈   一上車都即瞓喇   無計啦   尋晚夜瞓   有得補眠就即補咯 ~

諗住睇戲   見 mega BOX 嘅 Shuttle Bus 唔駛等就即標上車啦   咁即 Check 有咩戲睇   不過無戲睇   咁諗住去麥記食新地   但無新地囉   所以即坐番 Shuttle Bus 走人喇   遊車河   哈哈 ~

去到德福就食雪糕   食完就精神好多咁喎   咁行多陣   6 點半去食嘢   食完就番屋企喇 ~



沖埋涼就食雞屎滕同睇電視   今晚好攰   真係咩都唔做要休息 Hea 呀   哈哈 ~

$13/盒其實都抵   因為有 12 粒   但我無即時食   咁夜晚番到屋企先食   無咁煙韌   但就唔係硬   下次買呢啲都係即食好啲   我要一口氣食哂啦   飽到上心口   依家怕咗佢添喇   哈哈


11 點都瞓喇   年紀大唔捱得夜   一晚夜瞓   要幾晚早瞓先補到眠呢 ~          

6 則留言:

  1. 猪笼草让你想起我~我觉得好幸福啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 因為我第一次見豬籠草係喺新加坡呢~~~~
      依家一見到佢 就會指住話:冰姑呀 哈哈哈哈

      刪除
  2. 兩笠雞屎藤..早呀!
    今日凍左D呀~你覺唔覺? 聽日記得加厚衫呀
    好好照顧身體健康等過年..知冇?
    依日原本都想行山~但前一晚2點先瞓
    最終都係要係屋企冬眠小睡..哈哈哈哈!
    所以你地好勁啦! 仲可以去西貢..不過難得假期
    出去行下都好~早排天氣又好難得咁藍天白雲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍抹笠 哈哈哈 頭先食老車 依家好飽啊~~~~
      星期六又話好凍啦 真係要着厚衫咯
      記得叫埋MI爸MI媽好好保暖呀 大家都要身體健康呢33~~
      我就係唔想嘥咗個假期囉 同埋咁好天
      所以想出去行下 但其實果日真係好攰 哈哈~~~~

      刪除
    2. 多謝笠..大家咁話! 好好保暖..今日勁凍呀

      刪除
    3. 笠..今星期更凍呀 哈~
      真係要好好好好保暖喇~~~~~~~~

      刪除