2016年12月16日星期五

KFC @ 九龍灣 ( 16-DEC-2016 )



( 16-DEC-2016  FRI )

今朝仲係凍呀   因為里奧大人出門口先   所以佢唔知我着咩外套   但尋晚佢已經幫我拎件厚身外套出黎   不過我話凍得一兩日   我唔想着囉   着一兩次就要乾洗   我覺得唔化算 ~

最後我都係着件薄褸   無諗過佢會叫我影相比佢睇   睇下我着咩外套   哈哈   真係呃唔到佢添 ~

早餐食奶醬多   依家其實食包食到驚   但又唔想食粉麵   唉 ~


菇場唔太忙   清下文件   傾下偈又揀下相   好快又過咗半日 ~

Lunch 食酸辣米線   其實今日唔餓   但又好想食酸辣嘢   下次都係好想好想食先買   咁先覺得好味   哈哈 ~


等米線嘅時候又去 759 買包善字腸   好似 $23.9   但有 7 折嘛   所以就抵喇   同里奧大人話買咗包腸行山食   佢話行山都掛住食   哈哈   我驚佢餓咋


好嘢   Hea 到放工   今晚去 mega BOX 玩具反斗地同 AEON 睇有無怪味糖   仍然係無   我決定放棄   哈哈哈哈 ~

等 Shuttle Bus 去九龍灣   加埋塞車   用咗半個鐘呀   差唔多 7 點半先去到德福   里奧大人啱啱到德福   咁我叫佢去 KFC 等我   今晚好想食炸雞 ~

食完去舖頭一陣   之後再去水姑屋企幫手 Check 嘢   今晚好快搞掂   9 點 45 分走得 ~

打的番屋企   沖埋涼   睇下電視   11 點半都瞓 lu ~  
         

4 則留言:

  1. 炸雞笠..小奧對你真係好~阿喂絕對唔會囉
    只有我叫佢著多件衫~唉! 又要講..你2個真係同一類人(哈哈哈哈)
    嘩! 講開炸雞..我地附近有間都好食~有時唔想煮
    都會叫阿喂順路買返黎開餐~久唔久就想食炸雞..好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三點三笠 剛忙完咋又~~~~
      原來妳同小奧都囉囉唆唆型 好在我同阿喂唔係咋 嘩哈哈哈哈哈~
      係啦 炸雞真係耐唔耐就想食咁架
      咁有無外賣呀?! 下次我地叫黎食都好 呵呵~
      左手拎牌右手拎雞 強呀 哈哈~

      刪除
    2. 有外賣架! 但即叫自取..買完要即刻返屋企食
      你下次去開kfc~拎定佢d胡椒粉..加d仲好味(哈哈)

      刪除
    3. 正呀 咁行完山再叫外賣番妳屋企食都好喎 呵呵~
      好少去到KFC呀 咁我去大家樂拎啦 大包D 嘩哈哈哈哈哈哈~
      如果唔記得 妳可以當日提我 呵~~~~

      刪除