2016年12月13日星期二

福源餐廳小廚 + 港記糖水 @ 官塘 ( 13-DEC-2016 )

拔絲咕嚕肉 ($70) - 好味呀   無諗過份量咁多囉   同埋新鮮炸起   一路食一路已經 Feel 到好熱氣   鼻哥窿慶慶哋咁呀


羅漢齋炒麵 - 又係好味呀   個麵脆卜卜 


綠豆涼粉 ($20) - 我問里奧大人凍定熱   佢話唔好玩啦   涼粉梗係凍啦   哈哈  


鮮雜果黑珍珠 ($26)


( 13-DEC-2016  TUE )

今朝又熱番   但星期五又話凍喇   呢個月都好似凍完又熱   熱完又凍咁   已經 12 月啦   天氣真係反常哂   慘 ~

依家唔食得蛋   原來少咗好多選擇   哈哈 ~



菇場忙爆呀   完全無時間上網   不過其實忙起上嚟   真係只想專心做嘢   咁可以快啲搞掂哂呢 ~

Lunch Time 出去食粥   因為要暖一暖個身   菇場真係好鬼凍呢 ~


之後買薯片比家姐   問佢要咩味道啦   Whatsapp 叫佢 Call Me   不過我打咗 Call Mr   之後再打番原來都係打 Mr   咁家姐打番比我啦   佢話究竟咩係 Mr   哈哈哈哈哈哈   佢話想要 Honey 味   佢今朝買得 1 包咋   之後叫我買 2 包比佢   話真係好鍾意食   咁無問題啦   Last 2 包已經喺我手中啦   呵呵 ~


買完就去買麵包比里奧大人   之後番菇場喇 ~

仍然忙呀忙   忙到差唔多 5 點就搞掂哂 ~

放工番屋企   勁餓呀   好在有豬肉粒頂肚   今日真係好攰   所以都無執嘢   Hea 睇電視等里奧大人放工 ~

佢 7 點半先放工   咁今朝我已經話想食羅漢齋炒麵   所以去福源喇 ~

食埋糖水就番屋企喇   都已經 9 點幾喇   諗住開機洗衫   不過里奧大人話早瞓   叫我唔好洗   咁我沖涼啦   點知佢搞淘寶啲嘢   搞到成 11 點   因為收貨之後又要登記   咁又買得多嘢   又要 Check 一大輪   煩過覆公司 Email 呀   哈 ~

等佢沖埋涼   睇埋新聞   11 點半瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言