2016年12月8日星期四

八方雲集餃子專門店 @ 九龍灣 ( 8-DEC-2016 )

比里奧大人激死   佢明明叫招牌鍋貼嘛   但因為兩份餐係同一張單   所以一前一後咁出   咁之後到我拎鍋貼啦   仲以為比錯無韭菜嘅我   點知原來里奧大人嗰份先係韭菜鍋貼   佢居然食唔到有韭菜   暈




( 8-DEC-2016  THU )

今朝里奧大人 7 點 10 分起身先   我就遲 20 分鐘先起身   但其實大家出門口時間係差唔多   哈哈 ~

早餐食熱狗   如果個包烘得香口啲就更好 ~



菇場忙下停下   但呢排個人好飄咁   好多嘢都慢慢做   唔想做錯呀 ~

Lunch Time 出去行陣再食酸辣紅薯粉   煙煙韌韌好味道呀 ~


咁好天氣   所以食完又行下   好似好耐無出嚟行咁喇 ~

菇場無啦啦又忙   仲更加唔想做住   哈哈 ~

放工即走   今晚身體 OK   所以又執下廚房同書櫃   依家仲有 2 箱未 Un-pack   好想快啲搞埋佢呀 ~ 
  
里奧大人 7 點半放工   我都執到 8 點收工喇   好鬼攰 ~

好想食餃子   咁去八方雲集 lu ~

食完就番屋企   同里奧大人再執個書櫃啲書   終於搞掂哂喇   呵呵 ~


里奧大人大陸同事今個月唔做喇   所以比咗啲當歸同北芪比里奧大人   好似話係自己家鄉種㗎   味道真係好香呢   


沖埋涼就休息   里奧大人又要幫我 "吉" 穿水泡   每 "吉" 一次鬧一次   搞到我都唔敢再用暖水袋敷肚添 ~

唔知係咪飲咗百香果綠茶   居然無咩睡意   不過好在 11 點半左右都開始眼瞓   唔係就唔得了咯 ~  

沒有留言:

發佈留言