2016年12月31日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 31-DEC-2016 )




( 31-DEC-2016  SAT )

本來今朝約咗家姐食早餐㗎   但驚每月一到唔舒服   所以都係取消喇 ~

今朝 8 點起身   估唔到個肚唔痛喎   感恩感恩 ~

早餐食奶醬多   難得有胃口   呵呵 ~



菇場唔忙呀   但我就好鬼攰囉   勁想瞓覺 ~

放工即番屋企   坐坐下都瞓着咗   差唔多 2 點半就醒咗   即落去食嘢喇   勁肚餓 ~



食完行一陣   之後番到屋企又係睇睇下電視瞓咗   瞓到 6 點   爽呀 ~

6 點 45 分落樓食嘢   之後里奧大人自己去舖頭幫手   我就番屋企沖涼休息喇 ~

差唔多 9 點幾個肚有少少少少痛   咁一路睇電視一路等里奧大人啦   其實我知道自己已經瞓着咗   哈哈 ~

里奧大人 10 點半番到屋企   我就食藥瞓覺喇   佢就睇劇   我叫佢 12 點就叫一叫醒我啦   不過佢話數字嚟啫   無咩特別   咁預咗佢唔會叫我㗎喇   難得我熟睡   哈哈 ~

咁又好呀   一路好瞓到 2017   呵呵 ~ 

2 則留言:

  1. 黑色星期午笠..好餓呀..飢寒交迫
    原本諗住收完貨去食pancake ma~都頂唔順
    依家要食麵..哈哈! 煮好麵先話點多送貨黎(頂)
    依次你同我同步每月一呀~今次你既情況都幾好
    繼續keep住飲食習慣+少飲凍野生冷野呀! 咁先乖豬既
    係啦..我地都無倒數~已經無乜特別~最緊要夠瞓..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一心一意笠 早呀~~~~~~
      凍呀 妳記得要郁 唔好懶呀下 唔係仲凍呀 哈~
      真係好少聽見妳喺屋企食麵 果然堅凍~~~~~~
      好多時都係咁邪架啦 我試過唔少~
      係啦 估唔到今次同妳每月一 唔記得日子可以問番妳 嘩哈哈哈~
      今次好唔錯呀 感恩感恩~
      知道喇 madam 生果野真係少食 但凍飲就......
      上上年好似同妳一齊等倒數呀 11點半係最想瞓囉
      之後12點一到 個個send嘢黎新年快樂
      我睇都唔睇就c&p咁send番出去呀 哈 最緊要快嘛 係咪先~

      刪除