2016年12月19日星期一

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 19-DEC-2016 )

躉仔 - $40咋   又會咁平嘅   不過啲肉就唔夠滑  


我呢期好鍾意食冬菇   古古怪怪   哈哈


梅菜蒸肉餅 - 口感好恐怖   腍到入口即溶  


蕃茄薯仔紅衫魚湯 - 我見到有豬骨   其實唔需要豬骨都得啦   就咁魚湯都好味道   不過今次有啲 腥   



( 19-DEC-2016  MON )

仲有唔夠兩個星期就 2017 年   快到呢 ~

早餐食芝腿治   其實好想食甜嘢   但又唔想食多士 ~



菇場做埋 Report 就 Hea 過   好攰呀   都唔係點想郁 ~

Lunch Time 去一田買朱古力同甜酒釀   之後再幫里奧大人買麵包   最後買埋燒賣粉果番菇場食   原來都已經 1 點 10 分   真係要快快趣食 lu ~



仍然 Hea 到放工   爽呀 ~

放工去 APM 行下   依家真係好勁   明明想買都會停一停諗一諗   但真係諗到屋企已經有好多   只係自己唔用唔着   所以依家真係唔會再亂買嘢   慳得一蚊得一蚊   呵呵 ~

行埋 MUJI 同 Log-On 就走人   臨近聖誕節   個個都買禮物   因為成日聽到要買幾錢幾錢先得   哈哈 ~

里奧大人 6 點幾放工   約埋佢一齊去姑奶屋企   坐得無耐就食得飯 lu ~

好耐無食住家飯   覺得好好味   仲有埋車厘子   識我嘅人都叫我食補血嘢   可能我個咀唇太白雪雪無血色   好得人驚   哈哈 ~

食完就抖陣   再清埋最後一個紙箱就搞掂   乾乾淨淨真係好舒服   哈哈 ~

依家里奧大人都鍾意睇 "阿爺廚房"   實在太好啦   同佢一齊咁耐   真係第一次陪我坐定定睇飲食節目咋   睇食嘢最開心呢 ~

11 點瞓覺喇   今晚有啲攰 ~

沒有留言:

發佈留言