2016年12月15日星期四

上海婆婆 @ 九龍灣 ( 15-DEC-2016 )

毛豆肉辣醬炒年糕 ($76) - 呢個辣辣哋好味呀   如果得我同里奧大人就唔會叫呢個餸   里奧大人唔係咁鍾意食煙韌嘢  


黃金四季豆 ($70) - 估唔到咁多鹹蛋黃   正呀     


宮保雞丁 ($78)


椰菜回鍋肉 ($72)


糖醋魚塊 ($78) 


上海粗炒 ($70)


黃金炒飯 ($72)


排骨擔擔麵 ($60)


花雕醉雞 ($76)


青花椒湯雲吞 ($48)


( 15-DEC-2016  THU )

今朝凍咗喎   雖然得 17 度   但就唔係話好凍好凍囉 ~

早餐食豬扒包   之前成日覺得食蛋好悶   依家無得食又勁想食   真係犯賤   哈哈 ~


我覺得好似對拖鞋咁   哈哈


菇場忙下停下   所以啲時間好快過 ~

Lunch Time 未餓   出去買龍眼肉   仍然係買 4 包有 85 折   原價 $46/包   折咗只係 $39/包   好開心又買到平嘢   之後再去一田同一零食店行下   原來都已經 1 點幾喇   買完諗住買粉果番菇場食   點知無哂   咁食墨丸河啦   因為個人仲係好凍咁   唉   一到冬天   菇場啲冷氣特別勁咁   真係好驚 ~



好嘢   終於可以 Hea 過喇   揀下相又傾下偈   又放工 lu ~

今晚慶祝兒生仔番新工   所以里奧大人請食飯   同埋九龍區嘅姑奶一齊去上海婆婆食飯 ~

咁我放工再去一田買包朱古力比家姐   之後再去淘大買嘢   諗住買埋怪味糖   不過無貨   再殺落去 Piago   但都無怪味糖嘅   激氣 ~

行到都差唔多 7 點   咁約里奧大人喺地鐵站   一齊行去上海婆婆度 lu ~

我依家好驚同水姑食飯   食親飯就浸浸浸   食黑糯米糖水就吐吐吐   完全令人反胃   今晚佢又叫人比多 3 隻碗同 3 杯水   又浸浸浸   另一個姑奶又浸   炒飯都浸   仲話無咁肥同埋幾好味   我忍唔住話咁妳做咩唔食白飯 ?!   話白飯無咁好味喎   黐黐哋   真係好失禮人呀 ~

之後個侍應見到佢哋浸浸浸   乸埋哂口面問點解要浸   姑奶話怕油   個侍應就擰哂頭   佢哋覺得侍應無禮貌   但其實人哋覺得妳地勁核突啦   枱面有 4 隻浸咗油嘅碗呀   同埋唔係呢一間係咁   佢去到邊度食嘢都係要人比多幾個碗同幾杯水   搞到啲侍應都黑面   因為佢係浸完幾碗水   之後又叫人再比幾個碗同水佢繼續浸   比妳都覺得煩啦   大佬   佢咁做根本完全影響人哋食慾   佢仲話唔理人點睇先衰格嘛   咁鬼驚油就咪出街食啦   講真   得妳怕油咩 ?!   我夠怕啦   咁妳第晚咪食番清淡啲囉   浸完又食   成碗係油   妳不停都係浸緊嗰碗水   咪一樣有油   所以同佢哋食飯真係影衰哂 ~

食完都 9 點   我同里奧大人去馬莎睇西褲   不過唔啱款   所以都番屋企 lu ~

我都話食完上海婆婆啲嘢係好口渴啦   里奧大人番到屋企即飲包豆奶   真係得佢哋話上海婆婆好食㗎咋 ~

沖埋涼都 10 點幾   睇埋 "阿爺廚房" 同新聞就瞓喇   今晚凍凍哋   應該好好瞓   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 上海傻婆笠..哈哈!好耐無咁叫你啦
    算啦! 你都唔好理佢地d行為~對一d無關痛癢既人
    根本唔駛上心~無謂影響自己情緒心情..無心要ma
    街食上海野真係好多味精架~飲茶都多啦! 成日都好口渴咁
    不過小奧勁喎~可以飲豆奶..why唔飲啤酒~好似好d..哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次我真係差d講咗話去上海傻婆呀 哈哈~
      三鮮年糕笠 正呀 好想食年糕~~~~
      都唔明佢地 又要出去食但又要驚油 麻煩到死
      咁咪出去食啦 咁身嬌肉貴~~~~
      同佢地食飯真係影衰我架 係人見到佢地咁浸
      唔係黑面就眼超超 唔駛妳洗碗 妳都唔好咁啦~
      食上海嘢係特別口渴 佢地當然話唔口渴啦 係咁浸浸浸~
      因為屋企雪柜得豆奶同可樂 所以小奧飲豆奶 哈哈~


      刪除