2016年12月25日星期日

打邊爐 @ MIMI 屋企 ( 25-DEC-2016 )



芫茜皮蛋茶瓜白蘿蔔湯底 - 好清甜呀   我一定要飲埋湯㗎   我問阿 mi 拎隻匙更   佢以為我係用嚟撈嘢食嗰啲   我話係用嚟飲湯呀


邊爐架  


魚肚 / 海參 - 阿 mi 屋企存貨   魚肚爽哂啲湯   好味呀   不過我唔係幾咁食咁多魚肚呢   


脆肉鯇 - 好爽脆呀   唔怪得次次見呀喂喺屋企打邊爐都要食佢啦   


水魷 - 我話要食呀   買咗 1 份大嘅   


廣島蠔 - 阿 mi 雪櫃存貨


黑豚肉 - 又係阿 mi 雪櫃存貨   不過好搞笑   食到最後幾啖係豬潤味   之前打邊爐無咁㗎喎


炸魚皮 - 新鮮炸起即買   所以買咗 2 包   阿喂一食呢   好似咬緊玻璃咁 "b lee ba la" 咁響呀   今次真係最脆呀 


水餃 / 雲吞 - 喺牛丸哥哥度買㗎   估唔到幾好味   下次要再買嚟食   其實我哋仲買咗墨魚卷   不過太飽   真係食唔落呢   


豆卜 / 冰菜 - 我要食豆卜呀   所以買 4 兩   不過最後都食唔哂   又留比阿 mi   我同里奧大人第一次食冰菜   $10/半斤   但 $15/一斤   本來買半斤   但阿喂話一斤抵啲   咁我哋試下生食塊葉嘅口感   如果當沙律菜咁食就好飽肚囉   都係熟食好啲   哈哈    


白酒 - 好飲呀   不過我唔敢飲咁多   驚眼瞓   咁下半場就要早啲走人㗎喇         


芒果黑糯米 - 我拎出去嘅時候   里奧大人碌大對眼   好驚訝話玫瑰花呀     


仲有椰汁西米露做底   我飽咋   唔係想食多 2 球黑糯米   次次約去阿 mi 屋企   一定係食 4 餐   想唔 Fat 都難


( 25-DEC-2016  SUN )

今朝 7 點 45 分起身   沖埋涼就番教會喇   諗住好多時間   所以拖慢哂手腳   差啲遲到呀 ~

崇拜完畢就搭地鐵去荃灣   約咗阿 mi 喂去美心皇宮飲茶   全馬正式開始   開心開心 ~

我地用 Apps 拎飛   無啦啦可以一分鐘叫 20 張枱   所以我同里奧大人都按咗 3 次呀   諗住我哋最快拎到位啦   點知原來阿喂最快拎到 ~   

我無睇到幾點呀   因為今日玩足全日   幾多點對我嚟講唔重要啦   大把時間   哈哈 ~

去到酒樓見到阿喂一個   阿喂話阿 mi 仲喺屋企執嘢   其實都唔駛點執啦   間屋勁乾淨   都唔明點解可以無塵   真係搵粒塵都難   但佢成日開窗㗎喎   真係百恩不得其解   好想喺佢屋企住一晚   第朝睇佢點樣抹嘢做家務囉 ~

咁我好驚一陣眼瞓嘛   所以諗住去茶記買杯凍啡   之後阿 mi 話樓上有 MX   咁仲方便啦   同埋只係 $12/杯   算平呀   茶記起碼要 $16 囉 ~   

阿 mi 超勁   一嚟到就記得幫我手機整 Google 語音   之後又教埋里奧大人   好在阿 mi 幫我整咋   唔係真係唔識囉   佢整咗好耐喇   真係好有心機研究   搞到我都唔好意思   原來係咁麻煩嘅 ~

  
五柳炸雲吞   


龍蝦湯鮮竹卷 


最鍾意食素粉果


珍珠雞 - 阿 mi 叫我睇啲嘢   笑死我 


荔芋鴨腳扎


鳳爪又係好味道   但里奧大人唔食㗎   所以阿 mi 同家姐同我飲茶   一定會叫鳳爪   多謝家姐   哈哈哈哈


潮州粉果 - 好似好厚皮咁   


炸芋角 - 依家好少酒樓有炸芋角 lu


鹹魚雞粒炒飯 - 阿喂話食排骨飯 $50 唔抵   不如叫個炒飯喎   我呢排勁想食臘腸卷   同阿 mi 講定飲茶一定要食   所以佢話轉場去美心皇宮啦   點知最後話無哂臘腸卷   嗚嗚   不過算啦   食臘腸卷好滯   一陣夜晚食唔落仲慘   哈哈      


傾下食下   時間真係過得好快   咁就到 1 點半   之後一齊去街市買餸喇   去完街市街買李祥和糯米粉就去另一個街市買餸   好在今日唔熱   呵呵 ~

里奧大人最搞笑   我哋去到邊度買嘢   佢就影下相做記錄   感覺好似一齊去緊旅行咁   哈哈 ~

2 點 15 分左右買完   即搭小巴去阿 mi 屋企   一入屋已經有熟悉嘅感覺   好舒服呢 ~

今次終於唔駛開冷氣喇   同埋我覺得打大赤腳有啲凍凍哋添呀   所以間唔中都要搓下對腳取暖   但就唔敢着番對襪   我驚撻死   依家喺阿 mi 屋企都可以快步行   第一次真係要慢慢行㗎   個地板立立令   就咁睇都已經覺得會好跣咁   哈哈 ~

今次又食又拎啦   阿 mi 送咗聖誕禮物比我呀   要即場拆   呵呵   其實佢買咩比我都咁鍾意啦 ~


阿 mi Handmade 潤唇膏   真係唔捨得用呀   同埋連家姐都有呀   愛屋及烏   家姐發達啦   哈哈



仲有里奧大人最愛嘅辛辣麵   我話一陣打邊爐開包嚟食   佢雙眼發光呀   龍眼肉就係我嘅


無耐阿喂同里奧大人就入房整淘寶集運嘢   我就陪阿 mi 就喺廚房預備晚餐   次次都係咁   搞笑 ~

今次記得要飲咖啡喇   呵呵   齋啡好飲   雖然唔苦   但都係鍾意加番啲糖   哈哈 ~


我坐喺地下睇下個零食籃有咩嘢食   見到有盒開心果又拎嚟食   真係 8 卦又為食   哈哈 ~

因為啲開心果腍咗   阿 mi 就話等佢自己食埋去   一大盒呀   唔脆真係好難頂喎   所以真係好鍾意佢唔浪費食物   比着我真係即掉囉 ~

阿喂叫阿 mi 焗番熱佢   咁喺呢段時間阿 mi 就教我整 Blog 相   唔夠 10 分鐘就搞掂   之後阿 mi 聞到香味呀   所以即飛去廚房呢 ~

3 點 3 又 Tea 一 Tea   次次真係口不停    又係傾下食下   都唔記得傾到幾點又去廚房預備 lu ~


阿喂話想加淮鹽   阿 mi 果然有求必應   即刻落鑊加淮鹽炒啦   不過都預咗唔會入到味    不過我食下食下   都食咗好多   唔知點解今日特別餓呀     


我陪阿 mi 喺廚房整嘢   之後腳趾抽筋   最後都係要着番對拖鞋保暖   衰喂話我呢招好高   可以唔駛幫手做嘢呀   哈哈哈哈 ~


阿 mi 一番到屋企就煲好啲白蘿蔔   再加埋魚片頭同魚頭   就咁已經好想食   哈哈 


6 點 45 分準時開餐   今日我講咗好多次好肚餓呀   可能今日個人好開心   我真係好期待今晚㗎 ~

差唔多食完   阿喂無啦啦自己坐梳化   原來佢話凍   梗係啦   着短袖衫   不過我同阿 mi 就覺得有啲熱呀   因為啲蒸氣吹哂我哋嗰邊呀   所以開咗把風扇吹開啲氣囉 ~   

好喇   好似 9 點幾食完   咁當然要陪 mi 洗埋碗先啦   今晚里奧大人提議玩 German Bridge   個個第一次玩   玩得有紋有路   但其實可能錯咗都唔知   哈哈 ~   


11 點食甜品   都估到係我鍾意食嘅甜品㗎喇 ~

食完洗埋碗再玩   估唔到 German Bridge 咁好玩   玩玩下真係會錯㗎   自己有皇牌唔出就抄人   但其實咁係輸囉   連阿 mi 咁精明都係咁炒呀   之後阿喂幾快咁問阿 mi 妳無牌咩 ?!   但阿 mi 真係有牌   阿喂同里奧大人捉人就最快最叻   不過阿喂仲爆   玩玩下問番轉頭係咪跟第一隻牌   咁都算   我地問佢出幾多棟   問咗 2 次佢都唔答   咁以為佢諗緊啦   之後再問   佢居然好有氣勢想出牌   笑到我同里奧大人楝眼水呀   又無啦啦出第 5 隻牌話自己贏   笑爆肚呀   最勁係明明阿 mi 贏   佢又拎咗阿 mi 副牌當自己贏   真係笑到肚痛   所以我已經講明下次要再玩呀 ~


我要食香口膠醒一醒神   之後我再拎埋其他糖   估唔到全部都係薄荷   我由細到大都好鍾意食薄荷嘢   真係得呢樣嘢無變過咋   


玩多 2 個 Round 已經 1 點喇   最搞笑里奧大人以為只係 11 點   快樂不知時日過呀呢 ~

又係 Call 的士番屋企   阿 mi 喂送我哋落樓   好在佢哋送我哋落樓咋   原來司機喺另一邊等我哋 ~

20 分鐘唔駛就番到屋企   其實司機開得好快   但就唔 Chok 呢 ~

沖埋涼都即瞓喇   好在聽日放假   呵呵 ~       

11 則留言:

  1. 仲有時間回埋先..哈哈! 真係難捨難離!
    依日勁開心呀~作屎..開心到前一晚都瞓得唔好(哈哈..太興奮)
    我地飲茶唔係食左好多野~最攪笑真係隻珍珠雞
    完全睇晒"人既本性"(哈哈哈哈! 衰)
    食完野一齊買餸都幾好~可以消化下..不過驚你地入唔慣街市dirty呀

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)返到屋企都忙啦~好似各有各組合忙咁..好攪笑
      之後又話食野~不過d開心果焗完好熱氣..我條脷即損呀
      不過d時間好似好快過~傾下食下又話食晚餐
      依日早見d時間勁好用~又多時間玩+吹水..食完飯又可以繼續玩

      刪除
    2. (3)阿喂勁攪笑啦~我懷疑佢根本扮識玩(哈哈)
      最攪笑..之後大家玩玩下又亂晒~如果有牌一定要出
      我覺得都幾焗出牌~佢2個又衰..成日捉人有無牌係手
      係啦! 最開心聽到小奧話以為11點~即係玩得好開心呢
      好在你地like黎我地屋企玩~起碼唔駛係街見面時間太短ma
      同埋..最like你地又好自在~不過下次唔駛再買零食就真既
      我地食飯已經share左ma~攪到你又破費..到我唔好意思!
      就算你地唔黎~我日日都係咁煮ma~你地黎煮d野又好簡單
      唔好諗唔好意思~麻煩什麼什麼..最緊要一齊玩得開心~明ma 33
      (閃啦! 出發食lunch..88你條急凍豬尾)

      刪除
    3. why無左第一段~我email都無backup收到?

      (3)阿喂勁攪笑啦~我懷疑佢根本扮識玩(哈哈)
      最攪笑..之後大家玩玩下又亂晒~如果有牌一定要出
      我覺得都幾焗出牌~佢2個又衰..成日捉人有無牌係手
      係啦! 最開心聽到小奧話以為11點~即係玩得好開心呢
      好在你地like黎我地屋企玩~起碼唔駛係街見面時間太短ma
      同埋..最like你地又好自在~不過下次唔駛再買零食就真既
      我地食飯已經share左ma~攪到你又破費..到我唔好意思!
      就算你地唔黎~我日日都係咁煮ma~你地黎煮d野又好簡單
      唔好諗唔好意思~麻煩什麼什麼..最緊要一齊玩得開心~明ma 33
      (閃啦! 出發食lunch..88你條急凍豬尾)

      刪除
    4. (終於搵得返..哈哈~yeah!)
      (1)仲有時間回埋先..哈哈! 真係難捨難離!
      依日勁開心呀~作屎..開心到前一晚都瞓得唔好(哈哈..太興奮)
      我地飲茶唔係食左好多野~最攪笑真係隻珍珠雞
      完全睇晒"人既本性"(哈哈哈哈! 衰)
      食完野一齊買餸都幾好~可以消化下..不過驚你地入唔慣街市dirty呀

      刪除
    5. 笠~~~~
      有時D留言去咗"垃圾留言"度架
      唔怪得以前妳成日話覆咗我 我喺"留言"度都唔見啦~
      長又垃圾 短又垃圾 好鬼煩~

      刪除
    6. (2) 係啦 次次返到屋企都忙咁
      真係滕出滕入 無咩點坐架 哈哈~
      開心果焗完好熱氣..我條脷即損呀<-記得啦
      小奧又係話熱氣 所以咁早飲啤酒 果然同一類人 嘩哈哈~
      食下傾下又預備 呢日真係無停過手同口 係咁食食食~~~~
      我已經請咗假啦 全馬一定要夠早 咁d時間真係好用好多
      同埋可以傾玩食多d嘢 哈哈哈哈~~~~

      刪除
    7. (3) 玩玩下真係會亂哂架 可能大家都緊張得滯 嘩哈哈哈哈~
      佢2個男人最叻捉人有無牌啦 但我真係無牌先邪喎 所以佢咪以為我唔出囉 衰~~~~
      係啦 小奧居然1點當11點 佢唔睇時間 即係代表無拘無束架
      何況咁大個鐘都唔望下 呢下堅囉 哈哈~
      上妳屋企完全無問題喎 難得有個舒服嘅地方落腳
      遲d會帶埋私家杯去妳屋企添呀 小奧話會貼埋自己個名既貼紙 哈哈~
      妳成日整嘢比我食嘛 我一定要買番d嘢比妳呢 妳唔好同我客氣就真~~~~
      其實我來來去去都係買果d 妳唔好嫌悶呀 哈哈~
      都係果句 成日要妳預備又煮
      我唔係咁慣 所以點都會覺得唔好意思 ~
      今次一齊買嘢就最好 好似出咗一分力咁 嘩哈哈哈哈哈哈~
      好啦 咁下次又一齊買啦 好有旅行feel咁 哈哈 33
      我都預備去lunch喇 拜拜妳條新鮮大豬尾 哈哈 係咁~~~~



      刪除
  2. 都話妳好唔捨得我架啦 (即刻諗起妳LINE既交叉手公仔 哈哈)
    嘩哈哈哈 係啦 我前一晚又係好興奮瞓得唔好 成日諗有咩嘢玩
    我同小奧講啦 佢話我地又唔係第一次見 點解會咁喎 哈~
    好在妳都覺飲茶唔係食咗好多嘢咋 我真係唔覺飽咁 但又唔知食咩點心好~
    珍珠雞 嘩哈哈哈哈哈 真係堅好笑呀笠~~~~
    我行慣街市啦 小奧行街市都無問題架
    其實我最驚係地下濕 妳知我身手幾咁好架啦 哈哈~~~~




    回覆刪除
  3. 午笠..吓?! 特登請左假呀? 真係唔好意思..你浪費左一日假期添 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 一語中的笠 早呀~
      星期六半日之嘛 同埋一齊玩 點會話浪費喎 傻豬豬黎嘅 33

      刪除