2016年12月28日星期三

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 28-DEC-2016 )

豉汁蒸鯧魚 - 好細條咋   無咩肉添囉   唔怪得 $15 咁平啦
  

臘腸炒芥蘭苗 - 太少菜喇   真係唔知佢哋食得少   定我真係大食囉   我都有買開菜   我估呢度得半斤都無   我平時煮 1 斤㗎   依家 3 個人食咁少   暈  


糯米飯 - 得 1 碗仔   仲要同里奧大人 Share 食   唉


西洋菜鹹鴨腎豬骨湯 - 鹹鴨腎硬過鐵頭   但家姐煲嗰啲唔係咁喎   我仲食哂成隻添   老實講   今晚啲餸真係份量好少   好在晏晝食得飽咋   唔係一定唔夠飽        


( 28-DEC-2016  WED )

嘩   今朝得 13 度咋   真係覺得勁凍呢 ~

雖然已經星期三番工   但其實心態都係星期一番工咁   即係有啲眼瞓   哈哈 ~

早餐食蛋治   因為真係要食啲熱嘢呀 ~


菇場唔忙   爽呀 ~

諗住 Lunch Time 出去行下   但真係好凍   最後都係買車仔麵番菇場食 lu ~


仍然 Hea 過   眨下眼又放工 lu ~

放工去荷里活廣場行下   里奧大人 6 點 50 分先放工   好在可以坐住等   呵呵 ~

一齊搭車去姑奶屋企   坐低無耐就食得飯 lu ~

今晚好攰   食完飯即沖涼喇 ~

我睇電視   里奧大人睇雜誌   睇睇下我都瞓着咗   之後醒咗就睇埋 "阿爺廚房"   睇完就瞓覺 lu ~

2 則留言:

  1. 老車笠..準備食飯啦你! 我回埋都差不多出門口lu
    唔....! d餸真係好阿喂媽feel~同家姐工人煮既差好遠
    假期後遺症係咁上下攰啦~不過返幾日又新年假..應該要好興奮(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四洲紫菜笠 呢排又勁想食紫菜呀 不過我唔可以食咁多呢d嘢囉~~~~
      乜我同妳真係d嘢咁似架 哈哈
      定係因為黃光 所以d餸成日黃咁咁呢?
      嘩 同家姐工人梗係無得比啦 佢好有心機煮架
      同埋夠乾淨 賣相感覺都差好遠啦~~
      真係好快又過年喇 諗起放假就興奮 呵呵呵呵~~~~


      刪除