2016年12月29日星期四

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 29-DEC-2016 )

煎鯪魚肉 - 我鍾意就咁鯪魚肉   但里奧大人屋企人就習慣加埋豬肉呢


薯仔餅 - 熱就好食   凍就好難頂   始終有豬肉   同埋又煎   凍食口感好怪      


蒜蓉炒豆苗 - 我真係覺得太少菜喇   唔係咁慣   下次真係要講講   哈哈 


( 29-DEC-2016  THU )

感恩都瞓得好   不過如果可以瞓耐啲就更好   哈哈 ~

早餐食芝腿治   可以慢慢咬 ~


菇場唔忙呀   但無咩 Mood 咁 ~

Lunch Time 出去譚仔食米線   之後再行陣   食飽行下真係舒服好多   哈哈 ~

又墨魚丸又米線   真係超級脹胃   下次唔敢再食喇 


仍然 Hea 過   咁揀相啦   居然仲未揀哂   暈 ~

放工走人   等埋里奧大人放工就一齊番姑奶屋企   好在佢 6 點 45 分放工咋   咁我唔駛行咁耐   呵 ~

番到去已經可以開飯 lu   其實真係唔慣啲餸凍冰冰   我接受到微暖   但凍真係好難頂   唉 ~

姑奶感冒   我就更加驚   因為我次次都好易中招   佢應該一早講啦   咁我今晚唔會嚟囉 ~

今晚放工同食飯之後都同冰冰 FB 傾偈   佢以為我好唔開心呀   因為好少呢啲時間同佢傾偈嘛   嚇親佢添   哈哈 ~

其實我無唔開心   只係要啲時間適應   同埋有啲嘢我唔想講   因為我一講   我一定唔會掩飾同修飾所講嘅嘢   但呢啲先係我真正感受嘛   但係啲人係鍾意聽自己認為啱嘅同開心嘅嘢嘛   咁我講嚟都無謂啦 ~

食埋生果就沖涼   唉   開始沾寒沾凍又頭重重啦   嗚嗚 ~    

睇下報紙又睇埋 "阿爺廚房"   11 點就入房訓喇 ~

2 則留言:

  1. 无吓亲我,放心爱人~我胆x毛的!由细给你吓到大咯!哈哈哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈哈 我依家先知妳膽生毛呢 影來睇下 嘩哈哈哈哈哈哈

      刪除