2016年12月22日星期四

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 22-DEC-2016 )

蒸盲鰽 - 我好驚見到啲咁脹嘅魚   不過我都會食嘅   


我正想話叫姑奶下次整豉油雞   估唔到今晚食到   好開心    


雲耳蒸雞


炒油麥菜 - 呢度係 3 棵   炒埋得咁少   其實我一個人都可以食哂一碟   哈哈     


( 22-DEC-2016  THU )

今朝天氣勁潮濕   之後下星期又急凍   唉 ~

早餐食腿蛋治   軟軟熟熟嘅麵包真係好好味呢 ~



菇場忙下停下   又好快 Lunch Time 喇 ~

今日食 K + 朱古力奶   再食幾塊曲奇餅   咁食法仲肥   哈哈 ~


無啦啦又忙   好在可以準時放工 ~

去荷里活廣場行陣   買咗包話梅肉   因為呢排一食嘢就覺飽飽滯滯   好想食酸嘢 ~

里奧大人 6 點 50 分放工   咁我 Join 埋佢一齊番姑奶屋企 lu ~   

食完飯就拆禮物   今日收齊哂 22 件淘寶嘢   真係好似拆禮物咁㗎   勁開心 ~


買皮帶送手錶   真係好爆   哈哈


搞掂哂就沖涼   睇埋 "阿爺廚房" 就瞓覺 lu ~

2 則留言:

  1. 兩笠雞..依日有2款雞食呀! 哈哈
    不過話時話~見到你姑奶炒菜好驚
    即刻諗起阿喂媽炒菜又係咁..黃咁咁好唔開胃
    講開拆淘寶野~我地次次會係屋企門口拆晒+抹乾淨
    先入屋..outside packing真係好dirty
    其實入面都dirty~通常放街地下ma..好驚有細菌+強蛋粒入屋
    所以次次都要出面拆晒先入屋囉~你地今次好大收鑊呀..仲送錶(哈哈)
    閃啦! 準備繼續大掃除~88你條豉油豬尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠墨午安好呀 哈哈~
      我都好驚黃咁咁嘅菜啦 仲要係凍 勁有冷飯菜汁feel呀~
      所以我真係覺得自己對小奧非常好 次次教啱時間先煮 嘩哈哈哈~
      淘寶d packing 真係好鬼dirty 拆完成隻手都係灰色架~~~~
      我無消毒呢個習慣 係時候要向妳多多學習喇 33
      不過上次聽完阿喂話報紙同紙箱最易惹強 所以依家都唔放呢d屋企lu~
      買皮帶送錶 真係好難明白呢個組合嘅意思 哈哈~
      豉油豬尾正呀 唔好咁快閃啦 一齊食啦喂~~~~~~~~

      刪除