2016年12月27日星期二

住家飯 @ 家姐屋企 ( 27-DEC-2016 )

煎釀三寶 - 工人買嘅尖椒超級勁辣呀   連家姐都話辣   之後我食到半隻又係超級勁辣   食完條脷即麻咗呀   所以比埋家姐食   最搞笑里奧大人又要試   不過佢哋話唔辣囉   因為之前瀨咗嘢嘛   哈哈   


煎雞翼 - 工人話特登用印尼粉煎比我食㗎   不過我食咗 1 隻咋   因為食其他餸食到好飽  


大頭菜粉絲花甲 - 我覺得無咩味咁噃   


蠔油燜冬菇鴨掌 - 我之前勁想食冬菇   所以家姐即叫工人整   家姐係咁夾冬菇比我   但其實以前我麻麻哋冬菇㗎   呢年口味真係轉哂   


蒜蓉炒芥蘭 - 好味呀   


西洋菜鹹鴨腎生魚湯 - 我飲咗 3 碗   好耐無飲老火湯喇   食咗好多西洋菜   再係埋個鹹鴨腎   好味道呀  


飯後果就係人參果  + 王林蘋果   好味道  


( 27-DEC-2016  TUE )

今朝都係 10 點幾自然醒   之後去食早餐 lu ~



開始有啲凍喇   聖誕節就應該凍啦   有啲氣氛嘛   哈哈 ~

食完就番屋企熨 3 機衫   估唔到個幾鐘頭就搞掂 ~

沖埋涼就抖陣   再分類好衣櫃   不過 2 點幾都出去食下午茶喇   好餓呀 ~




食飽有氣力   再繼續分類啲衫   我覺得係好大工程   但唔分類又唔得囉 ~

5 點 15 分叫家姐車我哋去姑奶屋企   放低啲嘢就去家姐屋企 lu ~

一落車就 Feel 到勁凍   但啲風係好清爽   感覺好似行緊山頂咁   正呀 ~

咁家姐叫我出露台 Feel 下啲凍嘛   咁我番番入屋嘅時候   掛住望啲狗   一腳撞埋玻璃   Bomb 一聲   嚇死佢哋   哈哈   我仲驚啦   整爛塊玻璃就慘喇   家姐話佢已經捉住我隻手   但佢又唔係拉住我   如果唔係唔駛撞埋玻璃咁樣衰   哈哈   我話妳塊玻璃門真係好乾淨呢   呵呵 ~

姐夫 6 點半番到嚟   今晚又係 6 點 45 分開飯   其實家姐想話打邊爐   知我鍾意   不過我話前晚去阿 mi 屋企已經打咗   所以我想食住家飯   哈哈 ~

阿 mi 有件衫唔啱   我又唔啱   我話比家姐   咁諗住比番錢阿 mi   但佢點都唔要喎   咁家姐着上身真係 Fit 哂   仲話其實係咪阿 mi 特登買比佢㗎   哈哈   阿 mi 真係太客氣   又比衫又比潤唇膏比家姐 ~

食完飯又食生果   今晚我又係好開心   所以食咗好多餸   真係捧住個肚走   所以要坐多陣先可以坐車走 ~


里奧大人離遠睇到咁多生果   問家姐真定假   哈哈


家姐聖誕節抽到嘅禮物   同我 Share 食   正呀   


家姐想睇 8 點半電視劇   所以我哋 8 點鬆啲就走喇 ~

今晚真係超級凍   家姐一關車門就問駛唔駛開窗   我話唔駛啦大佬   就咁坐都凍呀   仲開窗 ~

番到屋企執埋啲手尾就沖涼喇   之後睇電視   9 點幾里奧大人食豬肉乾   我問佢係咪唔夠飽 ?!   佢話擺得太耐驚壞   我話菜又唔見妳驚壞 ?!   同埋放咗雪櫃 3 個星期之嘛   點會壞喎   人哋舖頭可能放咗一年添啦 ~

睇埋 "阿爺廚房" 就瞓喇   聽日要番工   又凍   都係早啲瞓好啲 ~

2 則留言:

  1. 住家菜笠..哈哈! 繼續午安好!
    早餐邊個食菠蘿包呀? 唔係又係小奧ma(連食2日?)
    嘩! 家姐工人d中菜煮得好掂..睇得又食得(正呀)
    件衫好在你家姐岩身~咁又唔駛浪費..比自己人好過捐左去囉
    不過又攪笑..真係勁fit呢! 哈哈哈哈!
    乜你成日都論論盡盡架~咁大塊玻璃門都撞得到~果然世界第一pig(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 四處留言笠 仍然係我 呵呵呵呵~
      係我食菠蘿包呀 連食2日菠蘿包駛唔駛咁驚呀?! 嘩哈哈哈
      家姐工人煮中菜真係好掂架 我都好鍾意食呢
      賣相又乾乾淨淨 呢下最緊要 哈哈~
      家姐最開心啦 咩都有佢份 真係再次代佢多謝妳呢 33
      件衫真係勁fit架 所以佢真係以為妳特登買比佢架 笑死我~~~~
      撞玻璃門果下真係勁大聲 嚇死佢地呀
      我真係好鬼論盡架 所以次次行去睇杯碟 小奧話唔好架
      驚我太論盡 一個背囊掃哂d杯碟落地呀 哈~

      刪除