2017年1月22日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 22-JAN-2017 )

茄汁蝦碌 - 今次個汁稀咗呀   唔係更好食呢 



髮菜蠔豉冬菇 - 家姐工人話煮比我食㗎   知我上次鍾意食冬菇   我好感恩身邊所有人都好錫我呢 



生菜螺片 - 無咩點食呀   因為已經好飽   



蒸魚 - 工人成隻碟跌咗落鑊入面   所以條魚 "鄧" 到散哂   哈哈   我哋叫佢慢慢啦   又唔急     



炒芥蘭 - 好爽甜呀   正  



新鮮雞 (半隻) - 我覺得半隻都好多   所以我都夾咗幾嚿   加埋冬菇就做埋聽日嘅 Lunch Box



一大碗薑蔥蓉 - 家姐話咁大碗嘅 ?!   之後姐夫出嚟又話咁大碗嘅 ?!   原來家姐同工人講話我好鍾意食   所以整咁大碗   但佢地又無咩點食   咁我話比我帶埋做 Lunch Box  啦   唔好嘥嘛



石斟花旗參 - 我飲半碗咋   我驚花旗參太涼呀  



麻蓉湯丸 - 阿喂尋日介紹㗎   所有買盒比家姐同姑奶試下   都幾好味   好滑呀   同埋個餡唔甜呢


( 22-JAN-2017  SUN )

今朝 9 點半醒咗   但最後都係瞓到 11 點呀   番唔到教會 lu ~

沖埋涼就去食早餐   食完都 12 點幾   咁就過咗半日喇 ~



里奧大人本來要去舖頭幫手兩個鐘   但今晚要去屋企做節   咁又搵唔到姑奶   所以最後都唔去喇   時間太趕呀 ~

開機洗衫又熨埋衫   再沖杯貓屎咖啡   其實過哂期   但仲係好香   所以照飲 ~

搞掂就抖下喇   差唔多 4 點先去食下午茶   其實我可以唔食   但里奧大人就會話可以食啲嘢   咁即係餓啦   哈哈 ~



家姐 6 點車我哋去姑奶屋企放低啲嘢   之後就去家姐屋企 lu ~

真係好鍾意去家姐同阿 mi 屋企   因為真係好乾淨   真係吸啖氣都清爽過人㗎   唔明點解里奧大人屋企人可以咁污糟   救命 ~

7 點幾開始食飯   食完就食湯丸   傾多陣偈   9 點就車我地番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   今晚 11 點都瞓 lu ~      

3 則留言:

  1. 脫三笠..睇個晚餐d餸~真係"零捨bu同"(哈哈)
    明唔明我講咩?! 家姐工人真係好掂..中菜完全掂掂掂
    同埋對你真係都好好~起碼記住你like食咩ma
    好多純粹打工~理得你咁多咩! 不過雙向都好睇你點對人先囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有原來唔記得講~下次友聚都係唔好玩太夜lu
      唔想影響到你地星期日返教會~晏起身又少左節目呢 :p

      刪除
    2. 覆到2098了~~~~
      妳係咪好開心呀?! 可以"枕"住見到我?! 哈哈~
      梗明妳講咩啦 33 家姐工人煮餸起碼乾淨添~
      佢將d餸菜係"北"上碟 唔係倒落去 所以碟邊都乾淨
      但妳見我姑奶d碟 次次一定有pat野咁~
      家姐d工人真係對我好好架 又有心 妳知我都唔係成日見佢地啦
      我家姐對工人真係好好架 所以我成日話佢 對工人好過對我 哈~

      邪啦 妳講完唔好玩咁夜呢日 好似第日定咩 小奧話下次唔好玩咁夜呀~

      刪除