2017年1月24日星期二

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 24-JAN-2017 )

唐記買嘅糯米雞真係唔掂   唔熱都算   諗住暖都好啦   話哂買完仲要行番去嘛   但個心直頭係凍



茄子豆角肉鬆 - 外賣嚟㗎   味道又 OK 喎



生炒排骨 - 一見到就嚇死人   咁嘅色真係好恐怖   每人食咗一嚿咋   我叫姑奶唔好再買呢啲   太勁色素   佢話見多人買所以買   我真係忍唔住話   唔係人買妳就買   見到啲色咁樣都唔好買啦   呢張相影出黎係燈紅咋   實情係桃紅咁色   好恐怖囉    



炒菜心苗 - 無拻花芯   所以我都無咩點食   唔想下下咬出嚟呀



花膠烏雞湯 - 2 姑奶煲㗎   咁佢話驚好腥   叫姑奶落嚿薑   所以呢   呢碗湯變咗又辣又腥   勁難飲   連我鍾意飲湯都飲剩 1/3 碗呀   我覺得腥到好似人地浸完海味啲水咁呀



( 24-JAN-2017  TUE )

今朝起身又係凍凍哋   又話呢一兩日回暖   真係唔覺囉 ~

早餐食腿蛋治   下次食烘底先   我覺得咁樣會無咁飽呢 ~



菇場唔忙呀   都正常嘅   工廠都差唔多收爐 ~

Lunch Time 出去行陣   再去買酸辣米線   我買完就見到阿龍入嚟   之後仲話下次叫我幫佢買埋   我彩佢都傻啦   成日跣我   仲想我幫佢買 Lunch   我一定唔會囉 ~



仍然 Hea 過   放工就去超市睇賀年禮品   之後就等埋里奧大人放工喇 ~

里奧大人差唔多 7 點放工   諗住工廠放假唔會咁忙添 ~

今晚好似得 2 盒燒味飯   所以我去唐記買糯米雞   里奧大人話我真係好想食   成日提住要食   哈哈 ~

番到去見到有餸有飯嘅   之得唔買糯米雞啦 ~

食完抖陣就同里奧大人去徑步   徑咗半個鐘   食完行下真係舒服好多呢 ~

番到去就即沖涼   依家無咩電視好睇   所以 10 點 45 分都瞓喇   咁都唔錯   呵呵 ~    
    

2 則留言:

  1. 唔三唔四笠..仲係我呀
    omg! 晚餐實在好驚嚇~個湯好難想像會咁腥
    同埋外賣感覺真係好色素feel~個茄子又超油
    衰啦! 又好耐無食米線啦~你近排都食左好多餐(夠啦吓)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈 choi 過妳~~
      個湯..真係百年一遇咁腥 搞到我依家對飲湯有恐懼添呀~
      生炒骨好多色素 我一定唔買 因為食開都唔係咁既色 點解仲要買呢?!
      茄子真係好油 所以我依家覺得我自己煮餸係好健康 哈哈~
      次次一食米線都鬧 妳覺唔覺?! 嘩哈哈哈哈哈哈~

      刪除