2017年1月26日星期四

煎瑤柱蘿蔔糕 + 粟米蛋花湯 ( 26-JAN-2017 )






( 26-JAN-2017  THU )

今朝仍然係陰陰寒咁喎   之前話上星期六好凍   今星期回暖   但我覺得今星期仲凍過星期六呀 ~

早餐食芝腿治   茶餐廳聽日都收爐 lu   好在侍應講咋   咁可以諗定其他地方食早餐   呵呵 ~



菇場唔忙呀   今日勁有 Holiday Mood 呀 ~

今日有 Farewell Lunch    所以去酒樓飲茶   多人到呢   人哋以為我哋食團年飯都未定 ~

食完就番菇場   無耐又話叫下午茶   今日最正係西瓜同老闆都唔喺度   真係超級勁 Free ~



食埋下午茶   抖多陣又放工   全日食食食咁   哈哈 ~

番到屋企就開機洗衫   入埋利是就抹其他嘢   之後再拖地   咁里奧大人 7 點 40 分打嚟話到屋企附近   嚇得我吖   我話做咩唔話我知放工   佢話 Line 咗我   我咪話囉   我做緊嘢唔睇電話家嘛   好在今晚煎糕   唔係 8 點幾先有得食 ~

是日懶餐 - 煎瑤柱蘿蔔糕 + 粟米蛋花湯 

煎瑤柱
蘿蔔糕 - 美心換㗎   我已經落咗好多油   但一放落去煎已經比油彈到   啲糕太多水份喇   同埋好散   我好有心機煎㗎   但真係盡哂力都係白雪雪   我話之得蒸好過   哈哈 ~

喺大孖買嘅辣椒醬都唔錯喎   好似 $28/支   都幾辣

                      

粟米蛋花湯 - 原來啲粟米湯 5 月就到期   依家真係清得就清喇   哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   等埋里奧大人沖涼就開局   屋企有副陳年啤牌無開過   咁就開嚟玩啦   再拎埋廿年無用過嘅籌碼出嚟玩 ~

今次賭本每人 $5,000   突然間覺好少錢   哈哈   玩咗幾局話事啤   每人 $10 注   細牌唔跟   每次真係執十蚊雞   唔對路   因為好悶   哈哈   之後我話玩鋤大 D   因為想用下個腦嘛   里奧大人話兩個人玩   有靚牌就一定贏 (算唔算廢話 ?!)   佢又係好驚驚青青   成日驚炒 ~

一路食零食一路玩啤牌   衰奧即刻話我似啲阿伯   又話我輸咗又唔比錢   無句好 ~





玩到 10 點半就收局   佢只係贏咗 $190   咁細數目   下次齋玩算喇   懶得執番好啲籌碼   哈哈 ~

睇多陣電視就瞓喇   應該 11 點唔夠   所以無電視劇好睇都好㗎   可以早啲瞓呢 ~   

2 則留言:

  1. 四肢發達..頭腦唔簡單笠~哈哈哈哈!
    依日你真係全日食啦~同埋堅有假期FEEL
    OH..原來係美心D糕~又真係怪..完全煎唔到燶既
    真係蒸食好過~你知煎糕又要有心機~感覺浪費時間囉
    哈哈!你2個開局..好明顯操練啦! 邊食邊玩先過癮ma
    小奧真係唔識感受~仲玩到咁緊張先攪笑! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 三虫虫虫虫四笠 嘩哈哈哈哈哈哈~
      呢日真係食足5餐 睇見都飽 哈~
      下次再有美心蘿蔔糕 我真係就咁蒸算喇 唔想嘥油嘥心機煎囉~
      開個局啫 講到明顯操練 呃妳錢咁 哈哈~
      邊食邊玩勁正呀 無咁緊張咁 哈~
      小奧驚驚青青堅搞笑架 所以我同佢講定 下次玩大細佢做莊(益哂我地) 嘩哈哈哈哈~

      刪除