2017年1月8日星期日

榨菜肉末 + 西蘭花 + 蘋果什果沙律 ( 8-JAN-2017 )






( 8-JAN-2017  SUN )

今朝 10 點鬧鐘響   里奧大人問我仲瞓唔瞓   我話瞓多陣   但最後都瞓唔到   無耐佢再問我番唔番教會   我話都可以嘅   點知到我答完佢   居然到佢瞓番 ~

咁我都醒咗喇   刷埋牙就開機洗衫   之後整沙律 lu   今次用咗 5 個細蘋果 + 1 罐大什果 + 1 罐粟米 + 1 罐紅腰豆   我唔敢整太多呀   不過下次都係唔用什果   寧願加多罐粟米同椰果同大樹菠蘿   咁樣好味啲 ~     

里奧大人 11 點半都起身   咁等佢沖埋涼就落樓食早餐喇 ~





我同佢講話頭先我話番教會   不過佢瞓番   之後佢話係咪發開口夢問我   因為佢無印象再問我呀   哈哈 ~

食完就去百佳買菜同梅頭   番到屋企就即沖涼   再熨埋 2 機衫   原來已經 3 點半喇    又去食下午茶喇 ~





抖咗陣就行晨運徑   成日比蚊叮呀   下次噴定蚊怕水先 ~

呢排無徑步   又啱啱完咗每月一到   真係行到有啲暈暈哋   加上又焗焗哋喎   行得更加慢   所以里奧大人要等我啦 ~

行咗 1,000 級樓梯   再徑步兩個圈   今日有足夠運動量啦   哈哈 ~

番到屋企都 5 點喇   沖埋涼就抖陣 ~

今晚開鑊煮嘢喇   勁開心   不過都係煮番尋晚食剩嘅嘢 ~

是日懶餐 - 榨菜肉末 + 西蘭花   

榨菜肉末 - 尋晚食剩架   今晚炒番熱   再煮個出前一丁比里奧大人食就搞掂   我唔知係咪焗親   個頭有 d 痛   所以都唔想食麵 ~

西蘭花 - $8.9 有 3 個   咁梗係買佢啦    留番 2 個聽晚食呢 ~ 

洗埋碗   沖埋涼就一齊食沙律喇 ~




里奧大人話食沙律鍾意走醬   咁我成日話不如直接咬個蘋果算啦   唔駛我切粒咁辛苦   哈哈  



雖然我唔眼瞓   但聽日要番工   所以 11 點半都要即瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 初二笠..早呀! 雞年快樂呀!
    WOW..終於有自家煮出場啦~真係勁懷念(哈哈)
    你大姑奶話D肉末留到星期二再煮~講真..真係唔係囉
    同你一樣隔左夜已經唔好~都要盡快食
    小奧依日好攰呀~可以瞓到咁晏都好好

    回覆刪除
  2. 二笠雞子 就放工lu~
    我都好懷念自己自家煮呀 哈哈~
    真係最唔鍾意d人應慳唔慳 唔叫咁多咪得囉 煩~
    隔夜餸已經唔好啦 仲要隔咁多晚比人食 痴痴地~
    街外嘢真係最多留一晚 我試過唔知留d咩
    留多一晚咋 已經叔叔地喇 嘥鬼哂~
    小奧間唔中都瞓到好晏架 長期疲勞嘛 哈哈~

    回覆刪除