2017年1月1日星期日

金沙餐廳 @ 官塘 ( 1-JAN-2017 )

雜菌稻庭烏冬配吉列豬扒



黑椒雞扒蟹鉗意粉 



( 1-JAN-2017  SUN )

話咁快又 2017 年喇   祝大家都身體健康   工作順利 ~

今朝 11 點半起身呀   即刷牙落樓食早餐 lu ~



食完番屋企   開埋機洗衫   沖埋涼就抖陣喇 ~

今日要分類好啲錢呀   我儲咗好多公仔頭硬幣   我想一包包入袋   咁真係好放好多㗎   同埋由兩箱變到一箱   感覺又好似無咁多嘢咁呢 ~

執到天昏地暗都未執完   咁要去食下午茶喇 ~

唔想食咁飽   所以加個米粉算喇   估唔到份量都幾多呢



食完番屋企再執   初初里奧大人叫我唔好分類架   但我話反正執咗出嚟   咁分埋啦   之後佢見我分得咁整齊   佢都覺得我好勁   哈哈 ~

6 點出發去大姑奶屋企   咁放低兩袋嘢   之後唔駛又拎黎拎去   爽 ~

搞掂哂都 7 點幾   咁去食嘢喇   諗住去試新嘢   點知間間要排隊   咁唔等 lu   求其去一間唔駛等位就入去喇 ~

食完再去買綠豆涼粉同紅豆大菜糕番屋企   里奧大人果然好鍾意食呀下 ~

今晚睇 "流氓皇帝" 大結局   其實我都係睇啲唔睇啲   但最尾果 Part 就有睇喇   都幾感人 ~

聽日再睇番呢套戲先   冰姑話好好笑喎   信佢啦   哈哈 ~

今晚又 12 點先瞓   好在聽日係補假   又可以休息一天   勁開心呢 ~    

沒有留言:

發佈留言