2017年1月30日星期一

油雞飯 + 叉燒飯 (外賣) @ 屋企 ( 30-JAN-2017 年初三 )






( 30-JAN-2017  MON )

今朝每月一到   感恩個肚都 OK   所以可以去食早餐呢 ~

睇張單要加 15% Service Charge   我以為睇錯   原來真係初一至初三加 15% 呀   但尋朝早比錢又唔覺喎   加 10% 已經多啦   估唔到加 15% 咁誇張 ~





食完就番屋企抖喇   沖埋涼就休息 ~

個肚有啲啲唔舒服   所以無咩胃口食嘢   咁我話好攰   想瞓下覺   咁差唔多 3 點左右佢就去 Circle-K 買雜誌   之後又買埋麥記番屋企食   話驚我餓   係咪精神分裂呀佢 ?!   好嗰陣時就非常好   不過我係女人   記仇係可以記好耐嘅   呵呵 ~



               

食完又 Hea 過   好在呢兩日唔駛番工咋   可以盡情休息 ~

6 點半有啲餓喇   所以里奧大人即刻去買飯   好感恩有胃口食嘢呀 ~

勁攰呀   抖到 9 點先沖涼 ~

個肚有啲唔舒服   感恩唔係劇痛呀   所以我 10 點幾都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言