2017年1月29日星期日

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 29-JAN-2017 年初二 )

茄汁蝦 - 次次啲蝦肉都好霉   唔知點解   



羅漢齋 - 佢哋契媽整㗎   不過我無食



糖醋骨 - 都好味道呀   



白切雞



豉油雞 



南乳燜豬肉 - 姑奶話啲腐竹好鹹   我第一樣就諗   唔知係咪隔咗幾夜   所以我無食呀   



蒸魚 - 今次條魚都幾大條   唔知叫九咩喎   



生菜 -  姑奶本來仲有碟油麥菜比我㗎   不過叮翻熱咗 2 次   真係黃咁咁到好得人驚   最後掉咗 lu



( 29-JAN-2017  SUN )

爽呀   今朝瞓到 11 點半先醒   補足眠呀 ~

拿拿聲梳洗就去食早餐   食完就番屋企抖 lu ~




開埋機洗衫又睇下電視   我唔餓呀   所以唔食下午茶   里奧大人就自己食包薯圈當下午茶 ~

好攰咁   又瞓咗一個鐘   差唔多 5 點先醒 ~

本來約咗水姑 6 點一齊去大姑奶屋企   之後又話有 Urgent 嘢   差唔多 6 點 45 分先去   其實勁想串里奧大人   咁呢啲係咪叫等呀 ?!   尋日佢好口響話只有佢等我屋企人吖嘛   所以佢成日講完啲嘢都會受番 ~

食到 8 點幾就走人   番到屋企都即沖涼休息 lu ~

今晚又係 12 點先瞓   難得幾日假期   真係唔想咁早瞓   哈哈 ~

3 則留言:

  1. 午一笠..今個年假我都算有2日休息
    你地都唔錯呀~見2日都瞓得夠
    真係最緊要夠瞓夠精神~人就係咁啦
    好多時睇到別人唔好一面~睇唔到自己
    希望小奧+阿喂可以再深深體會~將心比己對另一半
    不過講真..小奧好過阿喂好好多
    bbq你話想飲coffee~佢都無問即刻去士多睇
    倒返轉..我講完~阿喂係完全無反應架!(堅架)

    回覆刪除
  2. 午一笠..今個年假我都算有2日休息
    你地都唔錯呀~見2日都瞓得夠
    真係最緊要夠瞓夠精神~人就係咁啦
    好多時睇到別人唔好一面~睇唔到自己
    希望小奧+阿喂可以再深深體會~將心比己對另一半
    不過講真..小奧好過阿喂好好多
    bbq你話想飲coffee~佢都無問即刻去士多睇
    倒返轉..我講完~阿喂係完全無反應架!(堅架

    回覆刪除
    回覆
    1. 二來二去笠~
      瞓得夠真係差好遠呀 仲要係自然醒添 爽爆~
      我都好多時會睇人地唔好面 但我都會承認自己有唔好既一面囉
      但做人真係要將心比己 要對事.要講事實 唔係只話人地既不是~
      妳知我有好多嘢硬食咗 我都無拎出黎講啦 講衰..佢仲衰添~
      咁我都承認小奧對我非常之細心 我真係好感恩
      所以希望佢做所有嘢 都係將我感受行先囉 唔好要我再次徹底失望呢~

      刪除