2017年1月13日星期五

翠河餐廳 @ 九龍灣 ( 13-JAN-2017 )

江豬扒 



魚香茄子煲 - 有幾條茄子飛哂出來   趕住出來嗎 ?!



豉汁蒸鯧魚



金銀蛋油麥菜



( 13-JAN-2017  FRI )

尋晚發咗好多個夢   好記得有 Part 係大食表妹煎吞拿魚粒   咁我起身嘅時候   我蘭花手咁拎住粒耳塞   肯定當係吞拿魚粒啦   好在無吞落口咋   唔係會鬧表妹未煎熟呀   哈哈哈哈 ~

今朝開始凍凍哋喇   要着厚褸 lu ~

要食熱嘢   又好想食蛋   咁就食腿蛋治喇 ~




菇場唔忙呀   又可以整旅行相 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再去 7 仔買咖哩烏冬番菇場食   都幾好味   下次會再買 ~



仍然 hea 過   爽爆呀   因為聽日 Off   真係唔想有急嘢做呢 ~

里奧大人 3 點到深圳見客   咁今晚又要去舖頭整電話   我放工都去舖頭等佢 lu ~

約埋水姑食飯   7 點開餐喇 ~

食完去姑奶屋企拎嘢   之後就打的番屋企 ~  

沖埋涼   睇下電視   差唔多 12 點都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 初二笠..哈哈哈哈! 你發夢都係食食食
    最攪笑起身拎住粒耳塞~好在真係無放入口咋..笑死我

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳仲見到我喎 係咪好開心呢?! 咪唔認呀下~~~~
      係呀 呢個夢真係覺得自己為食得好緊要呀 哈哈~
      如果真係放入口 會覺得當堂嘔心啦 哈 耳塞來架 污糟啊~~~~~~~~~~~

      刪除