2017年1月28日星期六

煎蘿蔔糕 + 煎芋頭糕 ( 28-JAN-2017 年初一 )

我覺得自己煎得好靚   表面煎到脆脆地就最好味呢   哈哈



煎哂所有糕   啱啱好放哂 2 隻碟  



( 28-JAN-2017  SAT )

今朝 11 點先起身   因為約咗婆婆同大舅父一定 12 點半同婆婆飲茶 ~

咁里奧大人問飲到幾點   我話家姐唔飲茶   所以去婆婆屋企等埋家姐先走 ~

佢無啦啦話咁咪要好耐 ?!   佢話要買嘢   我話不嬲都係咁㗎啦   實係去婆婆屋企坐   好記得有次坐到 5 點添   再問佢係咪要做公司嘢同淘寶買嘢 ?!   如果係就佢自己走先囉 ~

之後佢無啦啦發狗瘟話去我屋企嗰邊就坐到幾點都得   我去佢屋企嗰邊又嘈 ~

咁好喇   鍾意計吖嘛   我話去你屋企嗰邊   我都等唔少啦   我次次等妳水姑食飯㗎   之後佢話咁佢去我家姐屋企都係等   咁我就話我同水姑食飯幾多次 ?!   妳同我家姐姐夫食飯有幾多次呀 ?!

又話我個人點點點   話我好假   我話我都知自己衰格㗎   但無同你講   但我會同朋友講囉   之後又話我成日錯咗唔認   講講下又講到上年去 Fat Fat 屋企拜年   佢係都話我亂過馬路   之後嬲我唔去同 Fat Fat 屋企   咁我話你依家想去都無得去啦   佢話呢個係我做成嘅   唔係今日初一   我會直接鬧佢正 PK ~

因為我最憎作為一個男人成日比較真係好很小家種   一係你當時就講出嚟   唔好成日事後講   我覺得好很煩 ~

之後仲話係分就出聲   我其實一路 Whatsapp 問表妹喺邊   所以佢無啦啦講分   我問佢分咩嘢 ?!   佢答我好似話離婚定分開   仲話唔好激到佢唔去婆婆度拜年   我咪話你唔想去就唔去啦   我無所謂 ~

最後佢都去   但我已經決定   佢再講分開嘅話   我就一定會分開   今次已經係第 2 次講   唔好成日以為我唔記得   而佢仍都要將自己所講嘅嘢要負責任囉 ~

諗住換衫   家姐工人喺印尼打嚟同我講新年快樂   咁同佢傾下偈啦   傾咗 10 分鐘左右都收線喇   我要預備出門口 ~

我約埋大食同剪髮表妹 12 點半左右喺酒樓附近等   咁先一齊上酒樓   無諗過今次最遲係我哋添 

今年婆婆又玩嘢   年三十先話 12 點半邊度飲茶   其實佢咁樣   真係搞到人哋唔想同佢飲茶   好似家姐咁   本來可以一齊黎飲茶   但妳就係太遲講   家姐唯有去姐夫嗰邊飲茶   因為人哋一早約實時間 ~


剪髮表妹次次都係叫炸嘢食   佢話有次同攝影表弟一齊同公公婆婆飲茶   啲點心擺咗上枱   先知全部係炸嘢   佢話好記得叫咗 10 樣點心   原來 9 樣係炸嘢   得 1 份係蒸腸粉   哈哈 



里奧大人見到臘腸卷   就話一定係我叫喎   不過呢間唔好食囉   臘腸又肥   同埋居然無味啊  
 


鵝腸好爽呀   所以又叫多 1 碟呢   



其實仲有其他點心   同埋仲有 2 碟炒飯   不過我無再影 lu   



飲到 2 點幾   大舅父佢哋就番屋企   剪髮表妹要我陪佢去買衫   咁我問里奧大人去唔去囉   唔去就叫佢自己番屋企   因為頭先佢話有嘢買同做公司嘢   不過佢又話去睇喎 ~

行到 3 點幾   去埋麥記買奶茶就去婆婆屋企喇 ~

估唔到大表妹同細表妹一家已經到咗   之後家姐都黎埋   我大表妹個女唔多跟人   但就教我哋一嚟就抱佢個女   唔好問好唔好   佢喊一兩聲就唔喊   我覺得咁樣好夾硬嚟啦   哈哈 ~

同埋表妹話佢認得我哋   因為每星期會比個女睇一次我哋啲樣   又幾搞笑喎 ~

咁剪髮表妹次次抱佢都喊   所以大表妹話佢會記得啲相係喊   咁見到面又會喊   要佢比啲自拍照比佢個女睇   咁就唔記得抱佢嘅時候   佢係喊緊喎 ~

我終於抱到手啦   不過唔會比佢望到我   呵呵   佢其實都唔係咁想坐我大脾   哈哈   可能佢眼瞓呀   雙眼好呆咁   所以無力反抗 ~

我表妹話 "頭先個女都唔喺同啲細路仔玩   佢哋都係廿幾歲嗰啲玩"   我同剪髮表妹聽完就笑爆咀啦   因為我哋以為係講緊幾歲嗰啲細路仔呀   笑死我   哈哈 ~      
  

呢個係細表妹個女   無咩頭髮呀   剪髮表妹話佢個頭好似奇異果咁   所以我即刻黐個 Label 落佢頭仔度喇   咁先似嘛   哈哈



差唔多 5 點走人喇   婆婆話我哋一齊嚟好熱鬧   之後一齊走   成間屋靜哂   但我要煎糕   所以陪唔到佢囉   好在大食陪佢   同埋剪髮表妹最後都陪婆婆   本來佢去大舅父屋企食飯㗎   佢話婆婆一個好悶   大舅父屋企咁多人   都係陪婆婆好啲   好感激佢哋陪婆婆呢 ~

坐地鐵番官塘真係超級方便   番到屋企抖陣先 ~

大食表妹買比我㗎   真係好邪   尋日阿 mi 先叫我買盒有辣椒嘅零食比家姐   點知我同家姐就收到辣椒蝦餅   哈哈



糟糟嘅英國手信   佢比家姐   但家姐知我勁愛食薄荷朱古力   仲要係 After Eight   所以佢係都要比我食呢  

                         

7 點煎糕食   啲糕係阿 mi 比我㗎   之前佢已經問我地要唔要   但我地有美心蘿蔔糕   又加上唔知有無時間食   所以唔要自家糕喇   真係唔想嘥咗人地一番心機   估唔到今晚又突然食到阿 mi 整嘅糕   勁開心 ~



美心嘅糕好多水份   阿 mi 整嘅就實的的   我好輕易都煎得好靚   因為唔會散修修呢   呵呵 ~

食完抖陣就沖涼   再開機洗衫   睇埋花車節目   里奧大人就熨 2 機衫   以前我實叫佢休息等我熨   經過今朝嘅事   我以後唔會幫佢熨   哼 ~

我 10 點半都自己瞓先喇   好攰呀 ~

8 則留言:

  1. 初一笠..依日好在都夠瞓~瞓夠先拜年呢
    oh..小奧係咪心情唔好呀? 定還是本身唔想去
    講真佢有得揀~唔想去出聲ma! 我無得揀..一定要去架
    所以既然去就唔好咁囉~仲要大年初一相嗌唔好口呢
    不過之後佢又好似無左件事~同埋..係啦! 點都好
    唔好提舊事~因為已經過去式ma..再提都無意思呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 二萬笠妳好 好眼瞓呀 好在就來放工 呵~
      我唔知佢呢日做咩喎 只係覺得佢搵交嘈 煩~
      年年都係初一去婆婆度拜年 之後上去佢屋企架啦~
      唔去咪唔好去囉 又唔係第一次唔出席 嘥鬼氣~
      如果下年又係咁 我唔會比佢再嘈
      我話一句話唔去就得 初二我仍都唔會去佢屋企開年
      但一定唔可以話我唔舒服 要同佢地講因為鬧交唔去
      唔好同人講大話 因為咁樣先至假~~~~
      我真係覺得成日講番以前真係好很煩 都過去啦 講黎做乜?!

      刪除
  2. (2) 其實結婚前..我同阿喂都約定
    無論嗌交幾惡劣都好~唔可以講離婚2個字
    因為嗌交時一定係火遮眼~大家都唔肯認低威
    所以點都唔好一時之氣..衝口而出講依2個字
    你地都係呀~心平氣和既時間..好好地2個傾下
    同埋..一次傾晒以前唔服既野就以後唔好提
    成日提住係個心放唔低~咁真係好傷感情囉

    回覆刪除
    回覆
    1. (2) 佢已經第2次講分開 佢真係以為我唔敢咁喎
      要是離婚 佢同佢d屋企人一定唔會對人講 無面嘛
      但呢d係你自己做成架 咁威講離婚丫嘛~
      到依家佢好多嘢都覺得自己啱架 一定係我錯哂
      我唔會嘈架喎 是鬼但佢 總知我做人問心無愧就可以了
      佢覺得自己咩都啱哂架 一講唔到呢 就會扯開話題
      我講既係有根有據既事實 而佢講既野只係為自己
      所以真係講黎都無用呢~

      刪除
  3. (3)同埋..你又唔好~話小奧講第3次就應佢好
    一樣道理ma~大家都氣上心頭~一下子無人應低威
    就變左好多事無得轉彎~一個爆..最好另一個沉默
    廣告都有講ma..嬴左場交~輸左個家又何必呢! 係咪
    我會為你地發放正能量~你地凡事都要keep住正能量呢

    回覆刪除
  4. (2) 其實結婚前..我同阿喂都約定
    無論嗌交幾惡劣都好~唔可以講離婚2個字
    因為嗌交時一定係火遮眼~大家都唔肯認低威
    所以點都唔好一時之氣..衝口而出講依2個字
    你地都係呀~心平氣和既時間..好好地2個傾下
    同埋..一次傾晒以前唔服既野就以後唔好提
    成日提住係個心放唔低~咁真係好傷感情囉

    回覆刪除
    回覆
    1. (3)同埋..你又唔好~話小奧講第3次就應佢好
      一樣道理ma~大家都氣上心頭~一下子無人應低威
      就變左好多事無得轉彎~一個爆..最好另一個沉默
      廣告都有講ma..嬴左場交~輸左個家又何必呢! 係咪
      我會為你地發放正能量~你地凡事都要keep住正能量呢

      刪除
    2. (3) 佢話我先架 我駛咩認低威呀?!
      我仲即刻會喺佢地屋企谷度講添呀 要對自己所講嘅野負責任
      我唔怕拎成件事出黎講架喎 我衰我實認架~
      多謝妳呀笠 33
      正能量未必有 但我會釋放負能量出來架 哈哈~

      刪除