2017年1月6日星期五

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 6-JAN-2017 )

炸豬扒 - 其實都幾好味   只可惜係凍囉  



腐皮卷 - 應該係外賣啦   我好鍾意食㗎



釀豆腐 - 都好味道   但都係凍嘅  



老少平安 - 如果呢個都係凍   我就會出聲㗎喇   真係接受唔到樣樣係凍   我知一個人煮辛苦   但都唔好咁早煮定哂嘛   妳預我哋 7 點半番到嚟   6 點開始煮囉   我次次煮飯真係等埋里奧大人放工   我先預備煮㗎    我寧願急   都好過啲餸凍冰冰   做咗一日嘢咁辛苦   雖然我煮嘅未必好味道   但起碼熱辣辣囉          



( 6-JAN-2017  FRI )

尋晚瞓瞓下覺隻左腳瓜 "long" 抽筋   勁痛呀   忍唔住大叫里奧大人   嚇到佢以為咩事   之後佢鍊兩鍊就話放鬆唔會痛   之後瞓着咗喇   似乎佢好攰咁喎   哈哈 ~

早餐食餐蛋治   以前同事朝早日日食三文治   我睇見都厭   估唔到依家自己係咁 ~

用呢隻杯飲奶茶真係好正   飲到最尾都係熱 

             

 
菇場唔忙呀   揀下相又傾下偈   好快又 lunch time 喇 ~ 

本來想食 K   但又好餓咁   所以最後都係叮米粉食呢 ~

仍然 hea 到放工   今次集運又甩底   之得唔番去姑奶屋企食飯啦 ~

放工去 H & M 睇 Legging   不過無貨   咁再埋榮華換 3 斤臘腸同潤腸   之後再周圍行啦   去到冒險樂園見人玩擲彩虹   咁就睇人玩   有個男人拎住一大袋 Token   我估起碼有 2,000 個   佢一隻手掌都放成 40 個咁滯   見佢拎啲 Token 出嚟   個袋仍然係滿滿嘅   佢仲係擲同一位置   睇佢擲到好機械式咁   但又真係比佢掟到特別獎   真係好難擲中㗎   如果我擲中啲特別大獎   我就會收手架   會玩其他   哈哈 ~  

里奧大人 6 點 45 分放工   見到我即刻講話集運個司機好唔掂   明明話 5 點-6 點   咁 5 點 45 分都未到   所以打比佢   點知話仲係粉嶺   咁明知黎唔到   係咪要通知聲呢 ?!   之後約佢聽日 12點-2 點   佢又話唔知得唔得   咁問佢幾點又話唔知   痴線咩   最後里奧大人忍唔住打去集運到啦   啲人又係推卸責任   仲好意思比個永遠都無人聽嘅電話比里奧大人   叫佢打去投訴 ~

快快食完飯   再整埋啲嘢就打的番屋企喇   咁開埋機洗衫就沖涼喇 ~

今晚好攰   所以都係唔熨衫喇 ~

睇埋最後一集 "阿爺廚房"   再睇埋新聞   差唔多 12 點先瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言